zo klinkt...

Gestart door s©ub@, 02-04-2004 23:13:37

Vorige topic - Volgende topic

s©ub@

heb je filmpje gezien; maar je komt niet boven de 4500tpm uit...
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Dennis

Citaat van: s©ub@ op 06-05-2004 23:41:52
heb je filmpje gezien; maar je komt niet boven de 4500tpm uit...

110 km/h in zijn tweede versnelling is geen 4500tpm hoor  ;)

s©ub@

hmmm dacht dat je tot aan zijn drie hebt gefilmd, mijn fout dan
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

Pruttel

Ik neem aan dat de turbopressure richting de 6000 rpm wel weer af begint te toppen? Normaal heb je de maximale druk tussen 4000 en 5500 rpm. Dat levert je ook het hoogste moment (Nm) op.

Edwin

Voor mijn geluid zullen jullie het met de filmpjes in de andere topics moeten doen!
Ik heb sinds vandaag de Simons sportuitlaat eronderuit gehaald. Een niet nader te noemen gezinslid vond het toch geen prettig geluid en tja, soms moet je een compromis kunnen sluiten  :-[ ;)

Ik heb hem maar tekoop gezet op volvomarktplaats. de opbrengst wordt gegarandeerd weer geherinvesteerd  ;) ;D

gr. Edwin.  8)

Edwin

Citaat van: Pruttel op 08-05-2004 12:04:48
Onder de plak?   ;)

Nee, maar (en nu hap ik natuurlijk weer lekker  :P) als je met z'n twee bent (eigenlijk 4 maar die twee kleinen vinden alles nog goed  ;)) is het soms geven en nemen toch?

Citaat van: DopdeDouwer op 08-05-2004 15:17:34
Voor haar een ALTO gekocht  ;D ??

Ze heeft een hele mooie Sparta Amazone!  ;) ;D

Tis nu wel weer een heel stuk stiller in de auto :-\, zeker nu al de rammeltjes en piepjes ed ook al weg zijn. Ik vond de uitlaat wel een mooi geluid hebben, maar dit superstille heeft ook wel weer wat!
Maar ik zou zo zeggen heren, probeer ook eens een Simons, ik weet nog wel iemand die hem kwijt wil... :P ;D, en zie wat uw ega ervan vindt?  ;D

gr. Edwin.  8)