(Internet) Radio 850! De beste hits allertijden!

Gestart door The Demon, 19-12-2010 23:08:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

The Demon

Ik ben m'n oude hobby, radio maken, weer nieuw leven aan het inblazen.
Alleen ga ik niet meer met een illegale zender op de FM band zitten maar via internet.  :police:
Ik heb een programmaatje gevonden waarmee het simpel (en gratis) kan.
De software om 24 uur per dag, 7 dagen per week te kunnen draaien heb ik al langer en dat heeft het weer doen kriebelen.

Via de volgende link kan je luisteren naar RADIO 850.

http://www.streamerp2p.com/phasex.php?id=31180

http://radio850.radio12345.com/

Je favoriete platen kan je doorgeven via radio850@kpnmail.nl.

Heb je zelf de mogelijkheid om een programma te maken, dan kan je een plekje in de programering krijgen.
Stuur dan een demo naar radio850@kpnmail.nl.

Vanaf januari wil ik echt 24/7 on air zijn.

Reacties en suggesties zijn altijd welkom.

Groet,
The Demon. :eusa_dance:

EdenAli

En je hebt alle soorten muziek?

-D©©©L-

Alleen rechtenvrije muziek ?

The Demon

Citaat van: EdenAli op 19-12-2010 23:11:04
En je hebt alle soorten muziek?
Van Ekseption tot Lady Gaga, van Frans Bauer tot Iron Maiden, U vraagt wij draaien.

Citaat van: -D©©©L- op 19-12-2010 23:13:29
Alleen rechtenvrije muziek ?
Als luisteraar hoef je je daar toch niet druk om te maken, maar dat zit wel goed hoor.

Groet,
The Demon.

-D©©©L-

Leuk idee, alleen jammer dat het hier niet werkt. 

CiteerStreamer is running in your system tray. You can right click on this icon for a mini-status/player control or left click on it to bring up the full Streamer window. Please note that some stations may take several minutes to connect depending on a number of factors. You may close this window anytime.


Marc O.

Citaat van: -D©©©L- op 20-12-2010 20:17:14
Leuk idee, alleen jammer dat het hier niet werkt. 

CiteerStreamer is running in your system tray. You can right click on this icon for a mini-status/player control or left click on it to bring up the full Streamer window. Please note that some stations may take several minutes to connect depending on a number of factors. You may close this window anytime.



Ah, Windows only, da's nou jammer...
...The Nile isn't just a river in Africa...

-D©©©L-

Citaat van: Marc O. op 20-12-2010 20:19:19
Citaat van: -D©©©L- op 20-12-2010 20:17:14
Leuk idee, alleen jammer dat het hier niet werkt. 

CiteerStreamer is running in your system tray. You can right click on this icon for a mini-status/player control or left click on it to bring up the full Streamer window. Please note that some stations may take several minutes to connect depending on a number of factors. You may close this window anytime.



Ah, Windows only, da's nou jammer...

Ah, dat is het.

MVeldhuis

Werkt bij mij anders ook niet hoor en ik heb windows 7...

Jeff

#8
Leuk initiatief, pas je wel op met de rechten van de muziek, hier staan namelijk erg hoge boetes op! :)

Hier werkt het ook niet met Windows 7, heb vroeger zelf dit ook wel eens geprobeerd en heb toen met shoutcast radio gedraaid. Via het programma Winamp volgens mij. Dit werkte altijd perfect! Misschien een tip mocht dit niet helemaal werken.

In ieder geval veel succes!
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

The Demon

#9
Kijk anders even op www.streamerp2p.com, daar vind je alle info en een lijst met stations waarin Radio 850 ook staat, via een knop kan je dan zeker luisteren (hoop ik).
Die lijst staat ook in het programmaatje streamer (dat nodig is om te luisteren).

Bedankt voor de feedback, daarmee kan ik de boel alleen maar verbeteren.
En Jeff maak je over die rechten maar geen zorgen, zoals ik al eerder zei:"Dat zit wel goed".

Groet,
The Demon. (Of moet ik zeggen het Radio 850 team? ;D)

FGG

Op de iPad werkt 't ook niet en op de pagina uit je post hiervoor wel een veld om je zoekgegeven in te vullen maar geen knop om met dat gegeven ook daadwerkelijk te zoeken. ???

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

The Demon

#11
Type in het vakje search title radio 850 en druk dan gewoon op enter.
Dan komt het tevoorschijn en dan staan aan de rechter kant de knoppen om te luisteren met streamer

Groet,
The Demon.

P.S. Streamer heeft wel even tijd nodig de eerste keer om je bandbreedte te bepalen.

UserID6342

Jammer, maar.............


The Demon

Heb je streamer (het progje) geinstalleerd?
Probeer anders het een keer te verwijderen en opnieuw te installeren.

Groet,
The Demon.

Powerpete

heb je ook de directe link ??, kunnen we m in winamp op shoutcast beluisteren, ben nooit zo happig op die progjes....

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)