Mooie 850 gespot...

Gestart door Johann, 25-03-2004 13:24:14

Vorige topic - Volgende topic

ed

Citaat van: BenC70ES op 26-03-2004 20:06:04
Ik vind die kleur van Ed veel mooier  :) heb nooit wild gestaan van dat groen... maar dat is mijn mening he, lelijk is 't zeker niet.  ;)
Dankuwelzeerbeleefd!
Ik neem aan dat je de kleur van mijn auto bedoelt overigens?

Het is geloof ik de meest verkochte kleur dat Nautic blue, niet echt speciaal, maar wel een goede kleur.
Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar Saffron Pearl. Erg mooi, maar wel opzichtig. Mijn baas zal dat denk ik niet leuk vinden. Ik probeer het een beetje low-profile te houden. Hij rijdt zelf in een Renault, en dat kan toch een beetje gaan steken.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

thecrew

Citaat van: s©ub@ op 27-03-2004 01:58:38
heb spoilertje van de volvodealer in almelo; kost 250 eu inclusief spuiten en is een origineel volvo ;D
Ex btw zeker?

De uil

Fraaie auto!  Zo'n spoiler oogt ook mooi.  Kan iemand mij uitleggen wat het voordeel er van is?

Raf

Citaat van: De uil op 28-03-2004 17:01:41
Fraaie auto!  Zo'n spoiler oogt ook mooi.  Kan iemand mij uitleggen wat het voordeel er van is?

je zegt het zelf  ;D
De gustibus non disputandum est!

thecrew

Citaat van: De uil op 28-03-2004 17:01:41

Er wordt gezegd dat je achterraam minder snel smerig wordt op een natte weg, maar of dit waar is ???

Mooie kleur overigens ;D :o

Jan_D.

Sneller vies dan de achterruit van een 740/940 Estate kan in elk geval al niet! ;D

HaRdCoRe-WeZ

Of van een Micra...trust me.

Maar iig vind ik persoonlijk met spoiler heel erg mooi staan!

Paul_H

Die zag ik gisteren ook!

Mooi autootje!  8)

Zippo

Ik heb er ook eentje gespot vandaag......... de andere broer!! ;D

Zippo

DopdeDouwer

k had helaas gisteren geen cam bij me, maar bij de karwei (capelle) zag ik een knal blauwe v70 AWD staan :o , ik reed r voorbij hij had wel turbo velgen, maar k kon net niet zien of t nou ook een T5 oid was...

hij was iig moooi  :-*
Vierkant Rules

855-Champagne

Van middag 5Apr +/- 15:00 uur in Amsterdam op de Spaklerweg  een gele 850 Est gespot is het iemand van hier?

Bas850

Gisteren rond een uur of 4 een heleboel mooie volvo's gespot!!

Ergens in de buurt van Lelystad ;D

"to finish first, you first have to finish"

mehn

Citaat van: Bas850 op 05-04-2004 17:02:30
Gisteren rond een uur of 4 een heleboel mooie volvo's gespot!!
Ergens in de buurt van Lelystad ;D

Je bent niet de enige.
Het CJIB waarschijnlijk ook  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

bart

Mwaah, leuk wagentje...
velgen heb ik ook, liggen in de garazie, anders worden ze van me wagen gestolen....