lampje in selector automaat?

Gestart door zjap, 26-12-2010 10:56:46

Vorige topic - Volgende topic

zjap

Sinds ik mijn V70 automaat uit '99 heb, heb ik 's avonds nog altijd op de tast en logica de selector van de automaat moeten bedienen, aangezien er hier geen verlichting is om mij te helpen. Nu red ik me hier prima mee, mijn vrouw voelt zich echter minder zeker en vroeg zich af of ik dit niet kon verhelpen?
Ik heb 2 vragen:  Waar zit het lampje in de selector, en hoe is deze te vervangen. Ik ben al even bezig geweest om de wat ruimte/lossigheid te krijgen in de console, maar wil eerst even wat tips afwachten, voor ik de boel afbreek, ook al is het Zweeds. Groet, Jaap.

hathü

)()()sT

Ik moet het ook nog doen maar wacht tot het voorjaar ;)

zjap

he bedankt voor de tip - zoekfunctie - , ik snap niet zo goed hoe je dit soort dingen vindt, ik zocht op selector en middenconsole, met alleen bepaalde boards aangevinkt maar kreeg geen resultaat. Hoe dan ook, ik zal de zaak eens proberen los te draaien! (volgende week, kerstsleutelen is verboden...) Jaap.

thuur

Citaat van: zjap op 26-12-2010 11:37:50
he bedankt voor de tip - zoekfunctie - , ik snap niet zo goed hoe je dit soort dingen vindt, ik zocht op selector en middenconsole, met alleen bepaalde boards aangevinkt maar kreeg geen resultaat. Hoe dan ook, ik zal de zaak eens proberen los te draaien! (volgende week, kerstsleutelen is verboden...) Jaap.

Kom kom, beetje creatief: verlichting, lamp, keuzehendel, automaatpook, ...

Gr ;D

RRRRR_Ramon

Citaat van: thuur op 27-12-2010 14:20:47

Gr ;D

Makkie, alle zoektermen gevonden...

🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Ludo

Citaat van: RRRRR_Ramon op 27-12-2010 15:11:01
Citaat van: thuur op 27-12-2010 14:20:47

Gr ;D

Makkie, alle zoektermen gevonden...
http://img253.imageshack.us/i/zoekfunctie.jpg

Óf je probeert een andere zoekterm voor een duidelijkere beschrijving...
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,20716.0.html

;D