Aan het eind van 2010

Gestart door Ben, 29-12-2010 15:31:28

Vorige topic - Volgende topic

Vulk

Inderdaad, goed bezig!

Er ging dit jaar haast geen dag voorbij zonder het forum (lees: ik had geen internettoegang op vakantie).

Hulde heren!.

Waar zit die buigsmiley?

Bouke

Mooi verslag Ben van dit gezellig , informatieve en mooie top forum :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: Ik hoop dat ik er nog lang gebruik van kan maken , want ja ik geef het toe ,ik ben er aan verslaafd.Voor mij is er altijd wel een gaatje in de dag om te forummen ;D

Bedankt :eusa_clap:

razorx

Inderdaad mag wel eens gezegd worden:
Een dank aan de mensen die dit forum mogelijk maken!

rammstein01

Bedankt voor weer een leerzaam jaar.

Hoop het forum als hulpmiddel voorlopig niet nodig te hebben. Tot nu toe gedraagt de ex van Misha zich heel voorbeeldig. met nog 75K te gaan moet dat lukken want volgens de intimi begint de S70 dan langzaam onderdelen te verliezen.

Grtzz, en een heel Volvospoedig 2011

Rob

UserID6342

Uiteraard ook voor de mods een 'hartelijk bedankt' vanuit deze kant.  Zonder jullie had het forum ook niet kunnen zijn, zoals het nu is.  :eusa_clap:

maruska

Rondje van Ben  ! ;D
Mooi dat dit allemaal zo georganiseerd kan worden, en nog mooier te lezen dat we echt wel wat betekenen in Volvo-minnend Nederland. Hoi, ik ben Mark, en ik ben verslaafd.

(aan Volvo)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

zwamborn

Voor allen die zich met het forum bezig houden:

:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Fred korn

Bedankt voor jullie inzet en alle informatie die ik het afgelopen jaar op het forum heb kunnen vinden .
Ga zo door in 2011 . :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Jeff

Mooi verhaal Ben! Alvast bedankt, voor 2011.
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

GeertG

Ben,

Mooi gesproken. 
En van harte bedankt voor jouw inspanningen en natuurlijk ook dank aan moderatoren en anderen die dit forum vorm geven.

:eusa_clap:

Geert
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Kingfisher

Beetje laat, maar toch een zeer gemeend: Dank aan Ben en alle anderen die het tot een plezier maken om steeds weer op dit forum terug te keren. Hulde!  :eusa_clap:

elmarconi

IK zal even een linkje spammen....

Hulde aan allen die dit forum mogelijk maken.   :eusa_clap:
--
Autogas Inside . . .

Geert-Jan

Citaat van: elmarconi op 05-01-2011 22:18:15
IK zal even een linkje spammen....

Hulde aan allen die dit forum mogelijk maken.   :eusa_clap:
Is helemaal niet nodig. ;D (dat spammen dan)

Ik heb mijn donatie al gedaan ;) (dat mag uiteraard wel)

De status van uw order nr. XXXX is gewijzigd.

De nieuwe status is: ____________________________________________________________

Dank voor de donatie ____________________________________________________________

Volvo850Club lidnr.0504409

jrkalf

Mooie eindejaars speech ben. Wanneer komt je nieuwjaarsspeech? ;D
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

cas

lees em nu pas! goeie foto ook  ;)

netjes  :eusa_clap: 

zal binnenkort ook wel weer een fin. bijdrage leveren, en meteen even wat merchandise erbij bestellen!

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....