Antraciet is weg leve N antraciet

Gestart door antraciet, 30-12-2010 20:37:28

Vorige topic - Volgende topic

ulkeman

hoop dat je er veel plezier van mag hebben  ;D

wat zijn je plannen met deze  ???

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Misha

Citaat van: Sbv op 30-12-2010 20:52:41
Nu maar op zoek naar een achterpoiler, roofrails en een trekhaak
Nee joh, smoothies zijn ftw én zó 2011.

Al die overbodige uitsteek en opplakwrot is 2009.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

antraciet

Citaat van: ulkeman op 30-12-2010 21:46:55

Roofrails trekhaak spoiler mattenset bank beroven beurt en disrtibutieriemwissel met alles erop en eraan  ;)

ulkeman

Citaat van: antraciet op 30-12-2010 22:20:50
Citaat van: ulkeman op 30-12-2010 21:46:55

Roofrails trekhaak spoiler mattenset bank beroven beurt en disrtibutieriemwissel met alles erop en eraan  ;)

haha oke succes er mee  ;D

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

elianmars

Citaat van: Sbv op 30-12-2010 20:38:32
Wist ik al  ;D

Idem  ;D

Mooi dat het gelukt is, Arjen. Heel veel plezier met de wagen. Maar dat gaat ongetwijfeld lukken  8)

antraciet

Hallo allemaal

Gisteren bij de garage geweest om de radio verlicht te krijgen maar de dealer kan de software niet laden ??  Zag trouwens in het licht van de garage dat er nogal wat krassen op de motorkap zitten, net alsof ze met een schuurspons oid iets weg hebben willen halen. Tips? Daarnaast vandaag roofrails gescoord voor weinig. Nu nog een trekhaak en dan ben ik voorlopig (deze week??) tevreden. En het blijft lachen zo'n D5 sjeesuz bijna een whiplash  ;D ;D

gr Arjen

antraciet

ps iemand die behoefte voelt om me te helpen met roofrails plaatsen en strip in stukken te zagen?  ;D

MVeldhuis

Dat kun je prima zelf joh, even goed kijken waar je precies moet zagen maar je hebt wel een halve cm speling dus zo heel precies komt het ook weer niet. Zagen kan prima met een decoupeerzaag.
En even oppassen dat je de torxboutjes van de rails recht erin draait en niet te vast zodat ze kapotdraaien.

Succes!

antraciet

Kun je trouwens ook van het begin een stukje afzagen ipv het midden want aan het begin aan de pass kant zitten een aantal blaasjes

gr Arjen

MVeldhuis

pfoeh, daar vraag je me wat. Misschien kan het wel maar zou wel even goed checken voor je gaat zagen, dit kan namelijk maar 1 keer :P

antraciet

Wilvo

Ziet er netjes uit Arjen. Veel plezier ermee!