Het grote "Wie kent deze Volvo" topic 2011

Gestart door ronjonker, 01-01-2011 11:19:55

Vorige topic - Volgende topic

Boeijke

Citaat van: sjors855 op 13-09-2011 23:46:52
Citaat van: Boeijke op 13-09-2011 23:33:32
Volgens mij heb ik em er zelf nog op gezet, maar zit/zat vast ergens tussen dde posts die opgeruimd zijn door de mods.

Ding staat hier zowat om de hoek.

Willem

Ben erg benieuwd of dit iets is, ligt binnen het aankoop budget en ook nog een buget over om eventueel een en ander op te vangen. De camper blijft in elk geval maar wil er gewoon een low budget T-5 bij die motorisch goed is, uiterlijk is van minder belang.

Kan er vandeweek eens langs rijden.
Maar kan je ff niet beloven wanneer. Moet morgen en donderdag de kleine ophalen bij het KDV. Dus mischien vrijdag of zaterdag ff.

Willem

mehn

Citaat van: Boeijke op 13-09-2011 23:33:32
maar zit/zat vast ergens tussen dde posts die opgeruimd zijn door de mods.

Dan moet het vorig jaar zijn geweest :P

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

benvolvo20

kent iemand deze: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=bjsea14xfqnw

is iemand al een keer langs geweest?
ziet er wel netjes uit.

big ben

benvolvo20

ik kreeg die link niet helemaal voor elkaar, bedankt naamgenoot:P

Sem

Wie kent deze Volvo S70? http://link.marktplaats.nl/482517497

Ik ga vandaag bij de auto kijken voor met een vriend van mij. De auto is reeds voor hem gereserveerd en ik denk dat het weinig geld is voor zo'n mooie auto met LPi en weinig km's. Zo te zien volledig Hooftman onderhouden!

daytonawim

Zonder meer een nette auto.

Alleen zo compleet geleverd ???

Stoelen zijn overigens niet electrisch !

Sbv

In 2 jaar 16000 km gereden ?
het jaar daarvoor 10000 km ?

Het kan wel, maar lijkt me niet veel voor iemand die op gas rijdt

Edit, als het Hooftman is, dan kan Walter denk ik wel meer vertellen over de historie van deze auto

maartendeb

Sem

Citaat van: daytonawim op 15-09-2011 15:03:19
Zonder meer een nette auto.

Alleen zo compleet geleverd ???

Stoelen zijn overigens niet electrisch !
Ja, idd! Nou je het zegt! Zit ook geen verwarming in overigens.

Citaat van: Sbv op 15-09-2011 15:21:16
In 2 jaar 16000 km gereden ?
het jaar daarvoor 10000 km ?

Het kan wel, maar lijkt me niet veel voor iemand die op gas rijdt

Edit, als het Hooftman is, dan kan Walter denk ik wel meer vertellen over de historie van deze auto

Tja, ik rij niet heel veel meer.. LPi kan al vanaf 7000km uit ofzo. Ik had Walter al even gemaild.. Hij heeft toen ook alle info over m'n eigen auto gegeven. Was leuk om te horen. Helemaal dat hij nog in mijn auto heeft gereden vanaf de Rai toen mijn auto nieuw was! :)

daytonawim

Een setje verwarmings matten voor de X70 voorstoelen ligt hier nog op de plank

Jasper Boven

Citaat van: Sem op 15-09-2011 14:54:50

Ik ga vandaag bij de auto kijken voor met een vriend van mij. De auto is reeds voor hem gereserveerd en ik denk dat het weinig geld is voor zo'n mooie auto met LPi en weinig km's. Zo te zien volledig Hooftman onderhouden!

Ben benieuwd naar je bevindingen!

Sem

Citaat van: Sem op 15-09-2011 14:54:50

Nou! Hij is gekocht..! Echt een heeeele mooie auto! Bijna niets op aan te merken. Zowel van binnen als buiten als nieuw! Geen schade's, bekleding heel en goed ruikend, velgen nagenoeg onbeschadigd, nieuwe (Bmerk) banden, nieuwe schijven/blokken voorzijde, gewoon top!

Enige minpuntje is dat het airco "on" lampje knippert. Het voelt overigens wel alsof hij het doet... Auto wordt binnenkort opgehaald en dan zien we wel verder.

Oja.. Weet iemand of dat ding vast of hydo stoters heeft? Het is al wel een andere motor dan die ik heb. Ook een raar "lelijk" inlaatspruitstuk. Ik moet zeggen dat de auto frisser aanvoelt dan de mijne.. de stoelen zitten ook steviger etc..

Ik denk dat Ferry er een hele mooie auto aan heeft. :)

daytonawim

Klinkt helemaal super kerel, hoop dat ie er veel plezier aan gaat beleven.

Mischien een tip, gezien de kilometers per jaar die er mee gemaakt zijn, de cartervenilatie eens aanpakken. (als dat niet al is gedaan)

henry classic v70

Wat betreft die vaste of hydro stoters; daar ben ik zelf al eens een topic over begonnen
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4