Zo nu even voorstellen Erik.

Gestart door erik brouwers, 25-12-2013 20:13:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

arjen850

Citaat van: erik brouwers op 26-12-2013 11:34:08
Citaat van: LeslieB op 26-12-2013 10:55:04
Welkom,

Prachtige rode R! Heel veel plezier ermee. Die S60 mag er ook wezen, mooi man.
Ieder het zijne natuurlijk, maar ik vind deze combi met donker interieur het mooist.

Groetje,
Leslie

Ja het is en blijft voor mij ook het mooist, maar goed het blijft natuurlijk en kwestie van smaak😉
Ik heb ook de ervaring dat de lichte interieurs van Volvo niet zo sterk zijn als antraciet!
Maar dat is een ander verhaal😉

Ha nu ben ik benieuwd, waar komt die ervaring vandaan? Dat het besmettelijker is weet ik uiteraard ook wel, maar minder sterk?

arjen850

Citaat van: erik brouwers op 25-12-2013 23:11:43
Citaat van: arjen850 op 25-12-2013 21:51:32
Citaat van: erik brouwers op 25-12-2013 21:05:02
Ah plannen heb ik zeker, maar eigenlijk wil ik deze orgineel houden......................;)

Das slim, maar dan nog kunnen er plannen zijn;)

Maar veel eens wat meer over je R, automaat? Hoe ben je bij deze auto terecht gekomen?
Tja Arjen,

Ik ben al een tijd aan het zoeken naar deze auto, en vooral hoe hij door de vorige eigenaar is samen gesteld kleur en opties.
Ik zat bij toeval op Mobile.de te kijken en toe zag ik deze staan, ik dacht mmmmm dat is hier vlak over de grens bij ons.
Dus ik de volgende dag gebeld met de eigenaar of de auto er nog was, en ja hoor ze had hem nog.
De zelfde avond ben ik gaan kijken en was meteen verkocht, uiteraard was er nog het nodige poetswerk aan.
Maar de auto voelde goed aan, en de boekjes zijn door de Volvo Dealer Amthauer uit Frankfurt am Main voledig in gevuld.
En ja de auto had pas 199.673 dkm gereden.
Dus ja wat moet je dan nog lang denken, prijs was ook echt een lachertje, dat is natuurlijk ook mazzel hebben.
Maar dat wat ik betaald heb laat ik in het midden uiteraard ;)
Ik heb wel zelf gelijk de d-riem vernieuwd, deze zat er pas 11 jaar op.........;)
Ik ga de auto echt gebuiken voor hobby en heb hem nu dus fijn in de garage staan.
Maar ik ga op mijn gemak alle puntjes die echt bij een 850 horen inorde maken, maar de auto heeft geen rare dingen.

Wat je ervoor betaald hebt is van geen belang, als je der maar tevreden mee bent :D maar volledig dealer
onderhouden, met ingevulde boekjes maar een distributie riem die er al 11 jaar om heeft gelegen? Dat lujkt me dan toch niet ;)

Maar ik hoop hem te kunnen bewonderen 2e paasdag :D

hertogjan6

wow dikke R strakke bak!!  :eusa_clap: al vind ik die S60 ook bomvol en donders strak (ker)!!   :eusa_shifty:  8)
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

erik brouwers

Citaat van: arjen850 op 26-12-2013 11:47:54
Citaat van: erik brouwers op 26-12-2013 11:34:08
Citaat van: LeslieB op 26-12-2013 10:55:04
Welkom,

Prachtige rode R! Heel veel plezier ermee. Die S60 mag er ook wezen, mooi man.
Ieder het zijne natuurlijk, maar ik vind deze combi met donker interieur het mooist.

Groetje,
Leslie

Ja het is en blijft voor mij ook het mooist, maar goed het blijft natuurlijk en kwestie van smaak😉
Ik heb ook de ervaring dat de lichte interieurs van Volvo niet zo sterk zijn als antraciet!
Maar dat is een ander verhaal😉

Ha nu ben ik benieuwd, waar komt die ervaring vandaan? Dat het besmettelijker is weet ik uiteraard ook wel, maar minder sterk?
Citaat van: arjen850 op 26-12-2013 11:51:37
Citaat van: erik brouwers op 25-12-2013 23:11:43
Citaat van: arjen850 op 25-12-2013 21:51:32
Citaat van: erik brouwers op 25-12-2013 21:05:02
Ah plannen heb ik zeker, maar eigenlijk wil ik deze orgineel houden......................;)

Das slim, maar dan nog kunnen er plannen zijn;)

Maar veel eens wat meer over je R, automaat? Hoe ben je bij deze auto terecht gekomen?
Tja Arjen,

Ik ben al een tijd aan het zoeken naar deze auto, en vooral hoe hij door de vorige eigenaar is samen gesteld kleur en opties.
Ik zat bij toeval op Mobile.de te kijken en toe zag ik deze staan, ik dacht mmmmm dat is hier vlak over de grens bij ons.
Dus ik de volgende dag gebeld met de eigenaar of de auto er nog was, en ja hoor ze had hem nog.
De zelfde avond ben ik gaan kijken en was meteen verkocht, uiteraard was er nog het nodige poetswerk aan.
Maar de auto voelde goed aan, en de boekjes zijn door de Volvo Dealer Amthauer uit Frankfurt am Main voledig in gevuld.
En ja de auto had pas 199.673 dkm gereden.
Dus ja wat moet je dan nog lang denken, prijs was ook echt een lachertje, dat is natuurlijk ook mazzel hebben.
Maar dat wat ik betaald heb laat ik in het midden uiteraard ;)
Ik heb wel zelf gelijk de d-riem vernieuwd, deze zat er pas 11 jaar op.........;)
Ik ga de auto echt gebuiken voor hobby en heb hem nu dus fijn in de garage staan.
Maar ik ga op mijn gemak alle puntjes die echt bij een 850 horen inorde maken, maar de auto heeft geen rare dingen.

Wat je ervoor betaald hebt is van geen belang, als je der maar tevreden mee bent :D maar volledig dealer
onderhouden, met ingevulde boekjes maar een distributie riem die er al 11 jaar om heeft gelegen? Dat lujkt me dan toch niet ;)

Maar ik hoop hem te kunnen bewonderen 2e paasdag :D
Citaat van: arjen850 op 26-12-2013 11:47:54
Citaat van: erik brouwers op 26-12-2013 11:34:08
Citaat van: LeslieB op 26-12-2013 10:55:04
Welkom,

Prachtige rode R! Heel veel plezier ermee. Die S60 mag er ook wezen, mooi man.
Ieder het zijne natuurlijk, maar ik vind deze combi met donker interieur het mooist.

Groetje,
Leslie

Ja het is en blijft voor mij ook het mooist, maar goed het blijft natuurlijk en kwestie van smaak😉
Ik heb ook de ervaring dat de lichte interieurs van Volvo niet zo sterk zijn als antraciet!
Maar dat is een ander verhaal😉

Ha nu ben ik benieuwd, waar komt die ervaring vandaan? Dat het besmettelijker is weet ik uiteraard ook wel, maar minder sterk?

We hebben die ervaring met het licht leder uit een 850 T5 1995 wat gewoon begint te scheuren, en dit zelfde zwarte interieur heeft een vriend van mij in een 850 Estate met 440 dkm en heeft bijna geen sporen........
850 RACING ESTATE  VOLVO FOR LIFE

erik brouwers

Citaat van: arjen850 op 26-12-2013 11:51:37
Citaat van: erik brouwers op 25-12-2013 23:11:43
Citaat van: arjen850 op 25-12-2013 21:51:32
Citaat van: erik brouwers op 25-12-2013 21:05:02
Ah plannen heb ik zeker, maar eigenlijk wil ik deze orgineel houden......................;)

Das slim, maar dan nog kunnen er plannen zijn;)

Maar veel eens wat meer over je R, automaat? Hoe ben je bij deze auto terecht gekomen?
Tja Arjen,

Ik ben al een tijd aan het zoeken naar deze auto, en vooral hoe hij door de vorige eigenaar is samen gesteld kleur en opties.
Ik zat bij toeval op Mobile.de te kijken en toe zag ik deze staan, ik dacht mmmmm dat is hier vlak over de grens bij ons.
Dus ik de volgende dag gebeld met de eigenaar of de auto er nog was, en ja hoor ze had hem nog.
De zelfde avond ben ik gaan kijken en was meteen verkocht, uiteraard was er nog het nodige poetswerk aan.
Maar de auto voelde goed aan, en de boekjes zijn door de Volvo Dealer Amthauer uit Frankfurt am Main voledig in gevuld.
En ja de auto had pas 199.673 dkm gereden.
Dus ja wat moet je dan nog lang denken, prijs was ook echt een lachertje, dat is natuurlijk ook mazzel hebben.
Maar dat wat ik betaald heb laat ik in het midden uiteraard ;)
Ik heb wel zelf gelijk de d-riem vernieuwd, deze zat er pas 11 jaar op.........;)
Ik ga de auto echt gebuiken voor hobby en heb hem nu dus fijn in de garage staan.
Maar ik ga op mijn gemak alle puntjes die echt bij een 850 horen inorde maken, maar de auto heeft geen rare dingen.

Wat je ervoor betaald hebt is van geen belang, als je der maar tevreden mee bent :D maar volledig dealer
onderhouden, met ingevulde boekjes maar een distributie riem die er al 11 jaar om heeft gelegen? Dat lujkt me dan toch niet ;)

Maar ik hoop hem te kunnen bewonderen 2e paasdag :D

Ja of dat daadwerkelijk zo is dat ie riem er al 11 jaar op lag blijft de vraag. Het kan ook zo zijn dat ze het vergeten zijn aan te vinken in het serviceboekje.
Maar ach zo,n riem leg ik er met mijn ogen dicht op, dus ik dacht neem het risico maar niet en doe er maar een verse op ;)

Is 2e paasdag die Rode R meeting?

850 RACING ESTATE  VOLVO FOR LIFE

martijn.

Ook ik vind een donker interieur  beter staan.
Maar wanneer je dan toch perse voor een licht interieur gaat dan moet de auto ook brandweer rood zijn ;)

Hij staat er mooi bij Erik!

Beter dan toen we hem in Dl ophaalde👍

FGG

Welkom op 't Forum, Erik.

*kwijl*

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

erik brouwers

Citaat van: martijn. op 27-12-2013 18:47:41
Ook ik vind een donker interieur  beter staan.
Maar wanneer je dan toch perse voor een licht interieur gaat dan moet de auto ook brandweer rood zijn ;)

Hij staat er mooi bij Erik!

Thanks maat😉

Beter dan toen we hem in Dl ophaalde👍
850 RACING ESTATE  VOLVO FOR LIFE

Jan_D.

#53
Echt pRachtig!!
Gefeliciteerd met deze aanwinst!
Eén van de de fraaiste kleurencombinaties (ja, zwart is wat mij betreft ook een kleur). ;)

Powerpete

k denk dat ik de mijne maar ga verkopen, zoveel mensen met verstand van de juiste combinatie kleur/interieur kan gewoon geen toeval zijn.... Laat je niks wijs maken door de Licht interieur maffia hoor Erik... gewoon blogje beginnen over deze mooie auto, hebben we er allemaal wat aan  en we zien mekaar dan bij de Rode R meeting !!

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

erik brouwers

Citaat van: Powerpete op 28-12-2013 01:02:04
k denk dat ik de mijne maar ga verkopen, zoveel mensen met verstand van de juiste combinatie kleur/interieur kan gewoon geen toeval zijn.... Laat je niks wijs maken door de Licht interieur maffia hoor Erik... gewoon blogje beginnen over deze mooie auto, hebben we er allemaal wat aan  en we zien mekaar dan bij de Rode R meeting !!

Yep, helemaal mee eens😉
We zien ons in het mooie Noorden👍
850 RACING ESTATE  VOLVO FOR LIFE

marrrcel

Je hebt een hele mooie weten te vinden, goed dat je hem naar Nederland hebt gehaald! Die S60 is ook een plaatje. Over smaak gesproken, mooi dat jij hem origineel houdt.

erik brouwers

Orgineel blijft ie niet........ Maar word wel super dik!
850 RACING ESTATE  VOLVO FOR LIFE

ed-oorklep

Zal ns even een foto plaatsen hier, aangezien erik dat een beetje vergeten is geloof ik:

P & R by ed-oorklep, on Flickr

erik brouwers

Yep goed gedaan Ben!👍🏻
850 RACING ESTATE  VOLVO FOR LIFE