Groene R / T5-R Meeting (Dark Olive Pearl)

Gestart door 850Roffel, 02-01-2011 15:10:48

Vorige topic - Volgende topic

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

MikeyQR

mehn

Citaat van: petrolhead op 28-02-2011 18:19:52
Citaat van: mehn op 28-02-2011 15:25:16
Nee.

Een stabilisatorstang zorgt ervoor dat bij het inveren (horizontale beweging) van de linker veerpoot een deel van de krachten overgedragen worden naar de rechter veerpoot (en andersom natuurlijk).
Een veerpootbrug zorgt ervoor dat bij verticale bewegingen van de linker veerpoot de rechter veerpoot "meegetrokken" of "meegeduwd" wordt zodat de verticale krachten over beide veerpoten verdeeld worden.
Is het niet andersom of ben ik nu ook al mijn boerenverstand kwijt?

Ik heb mijn eigen verhaal nog eens goed doorgelezen en ik denk dat ik weet wat jij bedoelt. Ik kan me voorstellen dat het duidelijker is als je "horizontaal" en "verticaal" verwisselt.

:eusa_whistle:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

cas

Citaat van: jrkalf op 28-02-2011 19:34:04
zo te zien is de laatste van Cas, die gele rugzak is zonder hengsels op het dak.

Ne*kteugels  ;D   nou kan ik niet meer genaaid worden  :P
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

jrkalf

Citaat van: cas op 28-02-2011 22:36:56
Citaat van: jrkalf op 28-02-2011 19:34:04
zo te zien is de laatste van Cas, die gele rugzak is zonder hengsels op het dak.

Ne*kteugels  ;D   nou kan ik niet meer genaaid worden  :P
Bali?  :eusa_think: :eusa_whistle:  :eusa_think: :eusa_whistle:
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

maruska

das niet in de categorie gen**id worden, maar zelf.... nou ja, je begrijpt de strekking
T-5R

olivegreen

LouisXIV

Citaat van: olivegreen op 01-03-2011 20:16:15
Hier zijn een paar foto's.
Voor mij hoef je nooit mijn kenteken weg te kalken. Waarom willen mensen dat eigenlijk  ???

Sem

Citaat van: LouisXIV op 02-03-2011 08:42:53
Citaat van: olivegreen op 01-03-2011 20:16:15
Hier zijn een paar foto's.
Voor mij hoef je nooit mijn kenteken weg te kalken. Waarom willen mensen dat eigenlijk  ???
Ik snap dat ook niet...  Ik rij overdag ook niet zonder platen rond. Iedereen kan ze zien!

maruska

ik vind die zon toevoeging wel geniaal ;D
T-5R

Powerpete

ja idd, voor mij hoeft t ook niet.... verpest altijd zo de foto's..

en als poolse criminelen mijn kenteken willen stelen jatten ze echt wel de platen, die kan je namelijk zonder kentekenbewijs namelijk niet meer zo kopen... dus ze moeten wel...

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

850Roffel

Nu weet ik niet meer welke DOP van mij is ;D

jrkalf

Citaat van: Powerpete op 02-03-2011 11:41:24
ja idd, voor mij hoeft t ook niet.... verpest altijd zo de foto's..

en als poolse criminelen mijn kenteken willen stelen jatten ze echt wel de platen, die kan je namelijk zonder kentekenbewijs namelijk niet meer zo kopen... dus ze moeten wel...

Reden er achter is natuurlijk de vrienden van de blauwe enveloppen brigade. Er zijn ook mensen die de auto zakelijk rijden zonder prive gebruik (ik niet, ik kop die bijtelling van een youngtimer wel). Indien je betrapt wordt door de belastingdienst dan hangen er hele hevige boetes aan vast.

Let maar eens op bij race dagen richting zandvoort, op de weg van/naar een pretpark of groot evenement. Daar staat nog wel eens een blauwe auto met een camera langs de weg te filmen. Dat is niet voor de snelheidsovertredingen, die mogen ze niet flitsen.... maar ze registreren alle kentekens die langs komen en halen ze door de kenteken database om fraudeurs op te kunnen sporen.

Jelle.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

T-5R Jorn

Citaat van: Powerpete op 27-02-2011 17:21:58

::) staan ze met z'n allen bij mij onder de kap te gluren, of proberen ze op die manier te schuilen voor de regen :eusa_think:;D

Ik kreeg tijdens deze meeting erg veel vragen en ook een paar complimeten(waarvoor nogmaals dank) over m'n xenonverlichting, en de manier waarop men dit zou moeten inbouwen.

Op 26&27Maart is er een meeting in Borculo, ik zal daar ook beide dagen zijn(ben een onderdeel v/d organisatie) en wil dan met alle plezier anderen leden voorzien van info of helpen bij inbouwen ;) 
Er zullen btw nog meer leden zijn die bereid zijn anderen te helpen met kleine klusjes.
MY RIDE 855 DOP T-5R