Antraciets N blogje titans en spoiler gescoord

Gestart door antraciet, 05-01-2011 15:31:22

Vorige topic - Volgende topic

Snellebaksteen

De sterkte van verdonkering (volgens het andere forum igg). Blijkbaar staat die van mij heel erg donker want ik merk het echt wel. Wel prettig trouwens hoor, net als die regensensor.
Ik ben er alleen nog niet uit of ik Nivomats op de N net zo prettig vind als op de 855. Ik heb het idee dat de N veel minder neutraal is aan de achterkant. De 855 kon je gemeen hard een hoek omzetten, dat gaat met de N toch een stuk zwalkender.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

antraciet

Citaat van: Snellebaksteen op 15-01-2011 23:58:32
Ik heb het idee dat de N veel minder neutraal is aan de achterkant. De 855 kon je gemeen hard een hoek omzetten, dat gaat met de N toch een stuk zwalkender.
Nou dan zou ik de nivomats er snel onderuit gooien want wat ik vanavond met de N gedaan heb zou ik met de classic niet durven  :evil: Moet wel zeggen dat ie volgens mij verlaagd en nogal stug afgeveerd is  :eusa_whistle:

Snellebaksteen

;D
Wellicht dat het ook aan de zompige winterbanden ligt.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

antraciet

Citaat van: Snellebaksteen op 16-01-2011 00:03:33
;D
Wellicht dat het ook aan de zompige winterbanden ligt.

die heb ik er ook nog onder Kijken hoe hij straks gaat met de zomerbanden :eusa_angel:

antraciet

Citaat van: antraciet op 05-01-2011 15:31:22

http://i53.tinypic.com/snnlg4.jpg
* radio hu403 vervangen want matcht niet met de auto dwz geen stuurbediening en geen verlichting binnen alleen nog monteren
* roofrails binnen alleen nog monteren
*trekhaak besteld
* mattensetbesteld
* poetsbeurt tijdens meeting???
* 300 k beurt
* riemwissel met waterpomp

Maar eens kijken wat er verder nog voorbij komt

gr Arjen

Status tot nu toe Niet gek in 1 1/2 week  :eusa_whistle:

Sbv

Citaat van: antraciet op 16-01-2011 00:02:28
Citaat van: Snellebaksteen op 15-01-2011 23:58:32
Ik heb het idee dat de N veel minder neutraal is aan de achterkant. De 855 kon je gemeen hard een hoek omzetten, dat gaat met de N toch een stuk zwalkender.
Nou dan zou ik de nivomats er snel onderuit gooien want wat ik vanavond met de N gedaan heb zou ik met de classic niet durven  :evil: Moet wel zeggen dat ie volgens mij verlaagd en nogal stug afgeveerd is  :eusa_whistle:
Verlaagd volgens mij niet. Ik had juist het idee dat de vering wat soepel was.

Dat geluid met schakelen kan ik nog steeds niet thuis brengen. Ik zat eerst aan veerpootlager te denken, maar zou ook eens bij baksteun kijken

elianmars

Citaat van: Thijs T5 op 15-01-2011 23:48:59
Citaat van: elianmars op 15-01-2011 13:20:19
Citaat van: antraciet op 15-01-2011 12:21:14
Heb vanmorgen even hand op de voorkant van de spiegel gehouden zoals beschreven op volvo forum en dan zie je wel verschil ??? Zal wel moeten wennen denk ik

Je moet inderdaad heel goed kijken, wil je zien dat-ie werkt.

Dat is dus ook weer één van de dingen die je anders kunt laten afstellen bij de dealer ::)

Ik vind het misschien wel de meest fijne optie in een volvo. Die gekke zelfdimmende spiegel. Je merkt niet dat hij het doet. Maar toch als je dan weer in een auto rijd zonder dan mis je hem echt!

Maar kunnen ze dit echt bijstellen bij de dealer??? Gaat het dan over de Sterkte van "verdonkering" Of bij welke omstandigheden de spiegel al begint met dimmen??

Groet Thijs

Staat onderin deze post van Misha.

antraciet

@ Marcel En dat kun je dus wel zelf? Of heb ik dat mis

@ Sander Hij is iig stugger an de classic en ligt ook lager maar misschien is dat standaard. Wbd kloink ik zal een kijken naar de baksteun. Of zou het iets problematischer zijn  :eusa_pray:

elianmars

Citaat van: antraciet op 16-01-2011 00:19:55
@ Marcel En dat kun je dus wel zelf? Of heb ik dat mis

@ Sander Hij is iig stugger an de classic en ligt ook lager maar misschien is dat standaard. Wbd kloink ik zal een kijken naar de baksteun

Nee, moet ook bij de dealer gebeuren.

Jammer dat Marcel van het Volvoforum dit soort dingen niet in de canbus-dinges wil verwerken. Anders had ik zeker zo'n geval aangeschaft.

antraciet

[quote author=elianmars

Jammer dat Marcel van het Volvoforum dit soort dingen niet in de canbus-dinges wil verwerken. Anders had ik zeker zo'n geval aangeschaft.

Heeft volgens wat ik daar las te maken met aansprakelijkheid dat ie er sowieso nog niet aan begint  ::)

antraciet

Zo net  radio uitgebouwd en nieuwe hu 603 erin

StefanCJ

Netjes hoor! Komt er ook nog in originele carkit in?

antraciet

Als ik er  eentje voor een redelijke prijs kan vinden  ;) Zie trouwens net dat de 850 op de laatste foto ook nog te zien is  :D

grijzev70tdi

Netjes hoor. Alles werkt ook?
Ook met bekerhouder:p Zie je niet veel
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Thijs T5

Ziet er netjes uit!  :eusa_clap:

Is een prima radio, alleen heb ik zelf nooit echt het nut van een cassette speler begrepen....

En stuurbediening is gewoon makkelijk. :)

groet Thijs