Antraciets N blogje titans en spoiler gescoord

Gestart door antraciet, 05-01-2011 15:31:22

Vorige topic - Volgende topic

grijzev70tdi

Waar is de rooie eigelijk heen gegaan?
Grolsch, het klinkt al lekkerder

EdenAli

Citaat van: grijzev70tdi op 06-02-2012 23:29:49

Ja ik was nu ook wel eens benieuwd

antraciet

Citaat van: EdenAli op 08-02-2012 18:29:46
Citaat van: grijzev70tdi op 06-02-2012 23:29:49

Ja ik was nu ook wel eens benieuwd

De rooie is naar Aalten verhuisd.

Vandaag uit het werk kwam Monique met een leuke boodschap. De Antraciet heeft een deukje. Deukje g*domme, achterdeur links plastic dorpel en achterscherm voor het wiel. Het is nu te donker voor foto's mak ik morgen wel even. Is lang geleden dat ik zo kwaad geweest ben. Is het nou zo moeilijk om je doppen open te houden. Als het aan mij ligt komt er een of andere dinkytoy auto voor haar maar heb in princpe al een andere volvo erbij gekocht en 3 auto;s bij de keet doe ik niet meer  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

Taranis

Ze heeft het natuurlijk opzettelijk gedaan en er zijn geen belangrijkere zaken in het leven dan schade aan je auto.

Sorry, maar als je nergens bozer om wordt dan schade aan je auto......... ::) Adem in, adem uit...... maar 't is wel klote ;) Verzekeringswerk of zelf betalen?

MVeldhuis

Die nieuwe is dan perfect voor haar, zitten flinke stootbumpers op ;D

elianmars

Mijn vrouw wil niet eens in mijn wagen rijden. Ze weet wat voor zeikerd ik ben met dat ding  ;D

Balen van de schade, Arjen. Maar zoals Ronald zegt, het kan altijd gebeuren. Ik neem aan dat Monique het niet expres heeft gedaan  ;)

antraciet

Citaat van: elianmars op 08-02-2012 21:12:53
Mijn vrouw wil niet eens in mijn wagen rijden. Ze weet wat voor zeikerd ik ben met dat ding  ;D

Balen van de schade, Arjen. Maar zoals Ronald zegt, het kan altijd gebeuren. Ik neem aan dat Monique het niet expres heeft gedaan  ;)

Ben al weer afgekoeld maar de wagen heeft een speciale betekenis voor me. (link met mn overleden vader zie ergens begin van dit blog). En natuurlijk heeft ze het niet expres gedaan maar even opletten is toch ook niet teveel gevraagd  ;)

Jack v

begrijp de reactie van jou wel, Arjen.
Zou mij net zo gaan; op het moment even pisst off maar daarna snel verdergaan. Maar het blijft jammer.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

antraciet

Ach ja morgen maar even langs de autoschade-expert. Kijken wat het wordt :-[. Denk max 2000 euro schade

antraciet

om maar even vrolijk te worden. dit wordt als het goed is de nieuwe :

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Azirafl

antraciet

grijzev70tdi

Balen van de schade... :( Ik heb gelukkig nog niks geraakt ;D (afkloppen)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

elianmars

Citaat van: antraciet op 08-02-2012 22:24:37
om maar even vrolijk te worden. dit wordt als het goed is de nieuwe :

http://i42.tinypic.com/r05wyo.jpg

Daar word jij vrolijk van?  :eusa_shifty:

;)