Antraciets N blogje titans en spoiler gescoord

Gestart door antraciet, 05-01-2011 15:31:22

Vorige topic - Volgende topic

antraciet

Citaat van: elianmars op 23-06-2013 14:15:43
Ik dacht dat we die ooit eens gerepareerd hadden. Van twee slechte een betere gemaakt, volgens mij.
Nope we hebben toen diegene die jij had liggen met kunststof bussen gemonteerd. Bovenste steun was ral. Ligt er wel los in maar niet met gescheurde pootjes  ;)

grijzev70tdi

Is het niet als je het mij vraagt, steun was helemaal niet slecht. Die dingen horen er zo los in te zitten. Naar links en naar rechts hoeft hij geen klappen op te vangen

Wel leuk je even weer gesproken te hebben, zie je zaterdag wel weer met de bandjes ;)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

antraciet

Citaat van: grijzev70tdi op 26-06-2013 23:45:51
Is het niet als je het mij vraagt, steun was helemaal niet slecht. Die dingen horen er zo los in te zitten. Naar links en naar rechts hoeft hij geen klappen op te vangen

Wel leuk je even weer gesproken te hebben, zie je zaterdag wel weer met de bandjes ;)

Help je me? Enne steun waren de zijpootjes vanaf. Merk wel degelijk verschil. Daarnaast zaterdag ff kijken naar veerpoot en stuurhuis  :eusa_whistle:

grijzev70tdi

Hangt er vanaf, moet eerst in Wierden een T-5 ophalen ;)

antraciet

Vanaf hoe laat ben je weer in Lochem denk je?

grijzev70tdi

Uhm, moet om 11 uur in Wierden zijn, auto opladen, op nam zetten. Rond half 1/ 1uur denk ik/hoop ik.

antraciet

Henk was er vanaf 10.00, maar tot hoe laat?

grijzev70tdi

antraciet

denk dat ik dan gewoon om 11.00 begin zie ik je vanzelf een keer  ;)

grijzev70tdi

antraciet

Uche uche pfff. Zo eerste laag stof is eraf. Huis is bijna klaar alleen de cv installatie nog maar daar is de zomervakantie voor  :eusa_shifty: . Antraciet net weer beurtje gedaan. Alleen ga ik op zoek naar een nieuw baasje voor dr. Te weinig kilometers dus nu op zoek naar een s60 t5 of zo

gr Arjen

grijzev70tdi

Wanneer is de opening van het huis?  :angel:

antraciet

Vandaag ff wezen kijken naar een s60 2.4t in Barneveld samen met Jasper. Pff alle panelen schade, airco leeg en totaal geen vermogen. Daarnaast gasklephuis kapot. Nee maar niet. Op de terugweg nam Antraciet ff wraak. Vraag maar aan Jasper. Duurde 2 -12 uur maar ben weer thuis ;)

grijzev70tdi

antraciet