Groupbuy Privacy shades

Gestart door antraciet, 07-01-2011 16:24:43

Vorige topic - Volgende topic

antraciet

Hallo allemaal

Kwam dit tegen op MP. En ja ik weet dat er vorige zomer ook al zoiets opgezet is

http://link.marktplaats.nl/410698341

Interesse vanaf 3 of meer krijg je korting

gr Arjen

tom480

Jammer dat dit niet voor de 854 te krijgen is  :-\
Ziet er namelijk strak uit !
- R1200GS -

Sven850

Als ze op een v70 classic passen passen ze ook op een 854 behalve de achterruit.
XC40 T4 Recharge

Wout309t

En de achterste zijruiten, dus heb je er weinig aan...
2011 V70 2.0T R-Design MT

Ann.

Misschien vergis ik mij maar... Heb originele Volvo shades voor de V70 bij de dealer gekocht voor ongeveer hetzelfde bedrag. Dit was 3 jaar geleden maar zoveel duurder kunnen ze toch niet zijn nu?

)()()sT

Bij mijn weten vind je die "originele" alleen maar voor de V70N en niet voor de classic en 855.

petrolhead

BBS

Ligt eraan wat de prjs moet worden, maar belangstelling heb ik er wel voor. ;)
Volvoloos....

)()()sT

Iets van 10% korting ofzo.... Ik ben er nog steeds zeer tevreden over, ze zitten er het hele jaar in bij mij  8)

BBS

Citaat van: )()()sT op 07-01-2011 17:53:59
Iets van 10% korting ofzo.... Ik ben er nog steeds zeer tevreden over, ze zitten er het hele jaar in bij mij  8)

Hebbie d'r ook een plaatje van dan? Kan ik even zien of ik het echt mooi vind, want op de foto op MP vind ik het niet echt duudelijk...
Volvoloos....

)()()sT

Domaso

FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Domaso

En op deze is het verschil goed te zien:

FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

petrolhead

)()()st en Domaso

Off Topic: wat is jullie ervaring met die windgeleiders op de voorzij ramen.

On Topic. De shades voor de achter passagiers heb ik eruit gehaald; de kids vonden het helemaal niks omdat ze "blurry" naar buiten konden kijken.

)()()sT

Goed... wij hebben hier een afgesloten parkeerplaats waar ik met een sleutel de slagboom moet openen. Het loopt er net bergaf en dan zeikt het water van het dak zo naar binnen... Die kapjes helpen iets. Daarnaast is het prettig om soms het raam een stukkie open te hebben zonder dat het inregent.

Komen van dezelfde leverancier btw.