Wel of geen motorereiniger ?

Gestart door musty, 09-01-2011 11:07:16

Vorige topic - Volgende topic

animalT5R

Is waarschijnlijk net zoals Peet al aangeeft...zijn al meerdere topics van,misschien een idee om eens te gaan lezen?
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

razorx

Ik zou eerst maar eens kijken waar de sludge zit en de sticky's lezen.
BV het grote stage 0 topic van Thuur
Tienkleppers hebben wat eerder last van sludgevorming dan de 20V's by the way.

musty

heb net olievervangen en het filter.
carter eronder weggehad en ja er zat een vieze dikke laag mayo op ,die er niet uit was gegaan zonder dat ik hem had weggehaald dus ben wel blij dat ik het gedaan heb

LPGLE

Citaat van: musty op 09-01-2011 15:35:11
carter eronder weggehad en ja er zat een vieze dikke laag mayo op
Heb je foto's van welke smurrie dat is .

Als dat sludge is , ben jij de eerst die ik zie die het in z'n carter heeft zitten .

Dan zit er wel heel veel sludge in je blok als het daar ook al zit .

Ben benieuwd hoe de carter ontluchting er dan uitziet .....

tackle

leeg laten lopen, nieuw filtertje en goedkope olie erin. Dan weer verversen lijkt me minder arbeidsintensief.
Of gewoon een forum transportje van 300 km doen, is die zooi ook verdwenen.

musty

heb nu voor de 2e keer olie ververst  en oliefilter en geen sludge meer te zien.
echter nu keek ik ff bij mijn vrouw er s40 uit 1998 1.8 110000 gelopen en rara wat voor cadeautje zit er in de olie jawel sludge joepieeeee.ik ben de sludge koning lol

-D©©©L-

Citaat van: musty op 21-01-2011 10:43:52
heb nu voor de 2e keer olie ververst  en oliefilter en geen sludge meer te zien.
echter nu keek ik ff bij mijn vrouw er s40 uit 1998 1.8 110000 gelopen en rara wat voor cadeautje zit er in de olie jawel sludge joepieeeee.ik ben de sludge koning lol

In de olie of aan de peilstok ?

musty

peilstok , dus denk dat het alleen in de buis van de olie peilstok zit en ze rijd er maar hele kleine ritjes mee.peilstok in alle 2 de wagens ook ff vernieuwd.denk dat ik de auto meeneem naar mijn werk vandaag(s40)toch weer ff 200km erbij!