losliggendende slangen???

Gestart door musty, 10-01-2011 11:02:05

Vorige topic - Volgende topic

musty

hallo

was net ff naar me motortje aan het kijken en ik ondekte een paar losliggende slangen/contacten,wie weet wat dit zij en of dit problemen kan opleveren?

de zwarte slang hieronder

komt hier uit en ligt los

dit is achter op het liuchtfilter een losse aansluiting

en deze connectors

alvast bedankt

Snellebaksteen

Voornamelijk oude gasinstalatie zo te zien.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

-D©©©L-

De "connectors" zijn zekeringhouders. Aansluiting op het luchtfilter is normaal gesproken voor warme lucht, maar meestal haalt men de slang eraf en laat hierdoor koude lucht aanzuigen. Dit voorkomt "uitwaaien" van de motor door drukgolven van tegemoetkomende vrachtwagens etc.

LPGLE

Citaat van: -D©©©L- op 10-01-2011 11:22:53
De "connectors" zijn zekeringhouders. Aansluiting op het luchtfilter is normaal gesproken voor warme lucht, maar meestal haalt men de slang eraf en laat hierdoor koude lucht aanzuigen. Dit voorkomt "uitwaaien" van de motor door drukgolven van tegemoetkomende vrachtwagens etc.

Is een  keurings eis dat deze wordt weg gehaald .

Warmte wissel lucht klep wordt vastgezet , en inderdaad juist aan de achterzijde voorkom je het "uitwaaien"

het zgn ram air effect is not-done bij gas verdampers met venturi .

musty

bedankt jongens, weer wat wijzer geworden!

Misha

Gadver wat een vieze bende..
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

musty

de auto loopt op  g3 , dus ik vroeg me af waarom die slang die komt vanaf de bovenste foto(onder  is de zwarte aansluiting)op de 2e foto gewoon los ligt

musty

heb nog geen kans gehad om iets te doen heb de auto net 1,5 week en werken gaat gewoon door.ben wel van plan om de boel eens ff schoon te maken.hij is an een handelkaar geweest je wilt nie weten hie ie er van binnen uitzag