automatischeversnellingsbak s 60

Gestart door s60 24.t aut, 15-02-2011 11:52:05

Vorige topic - Volgende topic

s60 24.t aut

bak was kapot laten reviseren na revisie als je wegrijd harde schok en dan rijd hij weg dan naar de 4de versnelling harde schok dit doet hij als hij koud is als hij warm is schakelt hij normaal als ik met koude motor wegrijd en zet hem in 4 (dus niet in D ) dan schakelt hij normaal weet iemand waar dit aan liggen kan.

reneetje

Citaat van: s60 24.t aut op 15-02-2011 11:52:05
bak was kapot laten reviseren na revisie als je wegrijd harde schok en dan rijd hij weg dan naar de 4de versnelling harde schok dit doet hij als hij koud is als hij warm is schakelt hij normaal als ik met koude motor wegrijd en zet hem in 4 (dus niet in D ) dan schakelt hij normaal weet iemand waar dit aan liggen kan.

Ook goedemorgen ...... ::)
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

-D©©©L-

Citaat van: s60 24.t aut op 15-02-2011 11:52:05

welke bak zit er onder auto en van welk bouwjaar is de software van de bak al de laatste versie en hoe is de staat van de motorrubbers reactiearmen en aandrijfassen welke motor zit er in de auto schakelt hij bij het wegrijden meteen van 1 naar 4 waarom is de bak na revisie nog een keer gereviseerd

Ben

Volgens mij is dit het Volvo 850 forum.
S60 vragen mag je stellen op www.volvo-forum.nl