Melding over Jan Piet: even afwezig

Gestart door thuur, 10-01-2011 10:49:46

Vorige topic - Volgende topic

Wout309t

Je komt er wel weer JP, pas goed op jezelf!
2011 V70 2.0T R-Design MT

The Saint

Citaat van: jan piet op 12-01-2011 21:26:20
Even een berichtje van Jan Piet. Hij was even erg stil en meer dan behoorlijk emotioneel van alle wensen die we uitgeprint voor hem mee hadden genomen...

Ooit ook iets meegemaakt, in het ziekenhuis de berichtjes gelezen op dit forum. Doet een mens goed, al is het maar digitaal  :eusa_clap:

Goed om te lezen dat het de goede kant op gaat!!!
No shirt no shoes, no pinball

Starbuck

@ Saint: je wil niet geloven hoe blij ik ben ( en heel veel anderen) dat we elkaar terug in de "haren" kunnen vliegen!
Nog altijd super dat je er goed doorgekomen bent! :eusa_clap:

@Marouschka: Je moet je vader Belgisch bier beloven, geloof me, volgt ie als een ezel de wortel aan een touwtje...
Zorg goed voor hem hé!  ;)

Take care!

Powerpete

Sjeez.... beterschap, ik weet wat t is, heb hier ook een niet instelbare diabeet (nee geen digibeet) in huis rondhobbelen, tot nu toe ben ik er elke keer op tijd bij maar er komt een dag... brrrr.... hopelijk ben je snel weer thuis en kun je weer snel aan de "roffel" 

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

Thys

Verdorie Jan Piet, wat een narigheid... Kom er maar gauw weer bovenop, maar wel een beetje rustig aan!

Domaso

Goed dat je van de IC af bent JP. Vooral niet te ongeduldig worden en rustig weer opknappen.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Boeijke

Fijn dat het weer beter gaat!   :eusa_clap: :eusa_dance:

Willem

daytonawim

Goed om te horen dat het al wat beter gaat  :eusa_dance: :eusa_dance:,
enne dames trek maar effe flink aan zijn handrem en laat em eerst maar eens goed opknappen  :eusa_angel: :eusa_angel:

elianmars

Super dat het weer de goede kant op gaat!  :eusa_clap:

Sbv

Mooi dat het weer de goede kant op gaat. Hopelijk zien we je snel terug.

Subonno

Ook van harte beterschap gewenst!!

Teddy81

Dat is goed nieuws. Hopen dat je snel je auto weer terug kunt claimen van je dochter! ;D

thuur

Dat is alvast goed nieuws :D

Ga zo verder!

Gr 8)

Easterboy

Beterschap en sterkte met het herstel JP!

RATFINK

Goed om te lezen  ;D

Rustig aan, dan komt alles weer goed.