GLT in elkaar

Gestart door mark20v, 07-04-2004 18:15:13

Vorige topic - Volgende topic

mark20v

Vandaag werd er door de firma van Amerongen in arnhem een groene 850 GLT vervoert waarvan de kofferbak in elkaar zat :'(

Ik heb hem zelf niet gezien een collega vertelde me het. Is deze auto toevallig van een van de leden??

Ik heb uiteraard eerst even buiten op de parkeerplaats gekeken aangezien mijn GLT ook groen is....

.....en gelukkig :) hij stond er nog, je weet maar nooit!
Volvo separates men from the boys  

denkweb

Heb em idd op het terrein staan, gaat naar Boekhorst Autoschade in Arnhem en heeft als thuisgarage Wolf (volvobeun) in Velp... is geen clublid ;-)

Groet,

Daan

Ps. was 1 van de twee volvo's op het terrein vandaag....

mark20v

Citaat van: denkweb op 07-04-2004 20:09:39
Heb em idd op het terrein staan, gaat naar Boekhorst Autoschade in Arnhem en heeft als thuisgarage Wolf (volvobeun) in Velp... is geen clublid ;-)

Groet,

Daan

Ps. was 1 van de twee volvo's op het terrein vandaag....

Hé daan,

Kan ik hieruit concluderen dat je daar werkt?? Dan ken je nol en michel ook.
Ben blij dat de schadeauto niet van een lid is anders was hij een hoop geld kwijt geweest bij die spotrepair as 17 april  ;D

mark

denkweb

Nolleke is net twee weken met de fut, Michel D. of Michel T.?

Groet,
de Alarmcentralist  ;D

mark20v

de auto van nol staat bij ons op dit moment, dat hij in de fut is zal hem wel niet ervan weerhouden om langs te komen. Kweet niet hoe michel van achteren heet  hij is in ieder geval wel verschrikkelijk zuinig op zijn auto.

Is wel handig als je bij een bergingsbedrijf werkt en dus als eerste ziet wat er te krijgen is op de "ik heb mijn auto plat gereden markt" ;D ;)

groet,

de 24h dienst ;D

denkweb

Ah, de Baar truckservice in Duiven ;-)

Das M. Driessen dan.

Nol is echt ontzettend zuinig geweest op de 007, heb je weleens gezien hoeveel km dat ding heeft gereden met nog de originele bak? En geen krasje te vinden, altijd schoon! Zal nu wel een beetje veranderen ;-)

mark20v

Meer dan 450k km heeft ie ermee gereden ik heb vorig jaar zijn eerste nieuwe koppeling erin gezet :o. Hij heeft 'm zo vaak gepoetst dat bij de randen van het plaatwerk de grondverf erdoor komt ;)

denkweb

hahaha! Ja en dan heeft ie zelf die koppeling niet eens gesloopt!!