bedrading voorbereiding voor derde remlicht in klep 95?

Gestart door cas, 15-01-2011 22:27:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KIM

Wat Dirk zegt.

Enige dat ik op het schema nog tegen kom tussen de remlichtschakelaar en de remlichten, is de controle unit. Zit gemonteerd linksachter onder de vloerpanelen.

cas

O,  wilde al gaan vragen wat dat ding is... alles zit weer terug op zijn plek  :eusa_shifty:  en gewoon op mijn linkerremlicht meegeschakeld NET voor die regelunit ding daar.... zijn ledjes die dr in zitten...

fotos ga ik zo allemaal later weer in mijn weblog plaatsen.


mannen, ik dank U allen weer voor de hulp!!

ps. heb meteen een zijpaneel vervangen en heeeeel veel kraakvrij gemaakt! wat een klus  :eusa_doh:

ik ben tevreden. 
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

francois

volgens mij moet je een zwarte controlunit hebben
weet het niet zeker
anders even aftappen voor de unit en rem door verbinden


gr fr

haasje

Als je een led 3de remlicht hebt moet je de lampcontrole van een V70 gebruiken, bij die van een 855 hou je anders nog je foutmeldingen.

cas

Citaat van: haasje op 16-01-2011 19:35:41
Als je een led 3de remlicht hebt moet je de lampcontrole van een V70 gebruiken, bij die van een 855 hou je anders nog je foutmeldingen.

heb nu geen meldingen, heb hem voor de unit afgetapt ( zie mijn weblog) zal volgende keer wel een v70 unit van de sloop mebrengen en het gewoon "goed" aansluiten.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

KIM

Citaat van: haasje op 16-01-2011 19:35:41
Als je een led 3de remlicht hebt moet je de lampcontrole van een V70 gebruiken, bij die van een 855 hou je anders nog je foutmeldingen.

Nee hoor; mijn derde remlicht (LED's) zit gewoon gekoppeld aan mijn remlicht rechts. Geen foutmeldingen.
Da's het voordeel van LED's

cas

Heij!! had jij het al?? haha....  kon je dat niet even eerder zeggen  ;D  had me wat gepuzzel gespaard  :eusa_wall:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

KIM

Ja, lees maar ff terug.
Ik heb 'm in de achterspoiler zitten.

cas

Citaat van: KIM op 16-01-2011 20:26:40
Ja, lees maar ff terug.
Ik heb 'm in de achterspoiler zitten.

jep, besefte me dat opeens toen ik in mn eigen weblog zat... sorry. en sorry LUDO !!!  ;D  korte termijn geheugen is niet helemaal 100. ( serieus)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

francois


cas

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

beezz

#26
Hoi,

Ik zit sinds gisteren met hetzelfde probleem als Cas. Alleen bij mij heeft het altjd gewerkt.
Ik wilde de ruitewissermotor eruit halen en na het demonteren van de bekleding hangt er opeens een geel stekkerblokje naar beneden evenals de draden van mn remlicht in de spoiler.
Ik dacht: gewoon weer R in steken en hopla, maar mooi niet!
Spoilerlicht werkt niet en ik krijg ok geen spanning p zwart/grijs wat volgens Haynes de goede kleur is.
Deze zwart/grijs komt toch rechtstreeks van de control unit?

Ik snp R geen zak meer van.

Grtz beezz
T5 of T5R?  ===> RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

thuur

Remlicht is massageschakeld. Check ook de stekker op de remlichtschakelaar, die wil er wel eens vanaf vallen. Anders is het controlekastje de boosdoener.


Gr ;)

beezz

Opgelost!!
Het draadje dat de zwart/grijze met de geel/grijze verbond op de controlunit lag Ruit.
Thuur, mijn dank grenst weer eens aan het ongeloofelijke. THNX

Grtz beezz
T5 of T5R?  ===> RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!