luchtmassameter

Gestart door cotton, 24-11-2010 22:18:16

Vorige topic - Volgende topic

cotton

hai,
Mijn lampje van het motormanagement brandt al een tijdje. Bij het uitlezen van de computer bij de dealer werd duidelijk dat de lmm op het randje van de afstelling zijn werk deed. Na het resetten van de autocomputer was het lampje uit maar ging naar verloop van tijd weer branden. :(
Ik ga ervan uit dat de lmm toch maar eens vervangen moet worden. Nu worden er op marktplaats zo nu en dan een lmm aangeboden. Nu is mijn vraag: Is de lmm zelf te vervangen en moet de auto dan ook nog weer aan de computer bij de dealer?
vriendelijke groet, Henk "cotton"

thuur

Na het vervangen (er van uitgaande dat deze ook daadwerkelijk de boosdoener is) hoef je niet te resetten. Als je maar onthoudt dat de foutcodes er nog steeds instaan de volgende keer dat je uitleest.

Doe jezelf wel een groot plezier en koop een originele Bosch LMM.

Gr 8)

ulkeman

even ter aanvulling is makkelik zelf te vervangen.

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

cotton

dank je voor de informatie. :) Ik ga eerst eens na wel type lmm op mijn auto zit en ga dan op zoek.

musty

ff een domme vraag misschien maar waar zit die lmm, heb al gezocht op het forum maar daar kan ik geen bericht vinden met de plek.

Marc O.

Citaat van: musty op 16-01-2011 10:20:24
ff een domme vraag misschien maar waar zit die lmm, heb al gezocht op het forum maar daar kan ik geen bericht vinden met de plek.

In die dikke "luchtbuis" die van je luchtfilter naar de gasklep gaat. Vrij dicht tegen de behuizing van het luchtfilter.
...The Nile isn't just a river in Africa...

musty

francois

In die dikke "luchtbuis" die van je luchtfilter naar de gasklep gaat. Vrij dicht tegen de behuizing van het luchtfilter

en er zit een conector op

musty

bedankt voor de aanvulling anders had ik hem nog gemist denk ik (lol)

francois

neeeeeeeeeeee ik denk het niet

maar je weet maar nooit  ;D ;D

mehn

Citaat van: musty op 16-01-2011 10:29:22

Jouw auto heeft geen LMM.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Marc O.

Citaat van: mehn op 16-01-2011 11:04:03

Jouw auto heeft geen LMM.

LOL ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

cas

je zult hem dus altijd moeten missen  :eusa_sick: 
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....