Schakelkabel rubber ring versleten?

Gestart door Joeri, 18-01-2011 09:37:53

Vorige topic - Volgende topic

Ludo

Tja Cas, die paar gerecycelde vuilniszakken hebben wel hun diensten bewezen.
Dat is nog maar de vraag bij jou productie, als je nog moet vragen of het zelf wel te maken kan. 
Maar voor een handelaar is dat bijzaak zeker, als de centen maar in de pocket zitten?.  :eusa_doh:

Nee, dan heb ik toch meer vertrouwen in die 39 euro waarvan ik blindelings weet dat het kwaliteit is.  :P ;)

cas

Citaat van: Ludo op 28-01-2011 19:02:04
Tja Cas, die paar gerecycelde vuilniszakken hebben wel hun diensten bewezen.
Dat is nog maar de vraag bij jou productie, als je nog moet vragen of het zelf wel te maken kan. 
Maar voor een handelaar is dat bijzaak zeker, als de centen maar in de pocket zitten?.  :eusa_doh:

Nee, dan heb ik toch meer vertrouwen in die 39 euro waarvan ik blindelings weet dat het kwaliteit is.  :P ;)

zelfde materiaal natuurlijk wel gebruiken. in dit geval kan er niet veel mis gaan. en een mal is ook niet het grootste probleem. maar je begrijpt wel wat ik bedoel... kwaliteit hoeft niet altijd de hoofdprijs te zijn.

gaat niet om de centen, dan had ik nu al veel meer op de bank gehad  ;)  ik voel mij samen met anderen gewoon ietswat genaaid worden. alleen is de eigenschap van ons volk, dat we het maar laten gebeuren. onze kop in het zand steken. Wordt een politiek verhaaltje straks.... molukkers enzo, die protesteren iig nog om vanalles!!  ;D

ach. 

De boodschap is duidelijk.  ;)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Teddy81

Heeft iemand de afmetingen van die bussen? Ik zou eventueel wel een gelimiteerde oplage kunnen maken. Zeg 5 à 10 sets van messing ofzo.
Dan moet ik wel de afmetingen hebben. Ja ik zou het ook zelf kunnen opmeten, maar daar heb ik geen zin in. ;D
Zal niet de wereld kosten, ligt er een beetje aan wat een stuk messing staf kost.
Ik wil de mogelijkheden wel een bekijken.

Emiel

Ebay. 10 usd.

Klik

Ik had ze destijds van de Toyota MR2, zelfde maat. Daarna had ie dezelfde bussen staan voor de 850/X70

cas

SEE! kwalitét hoef niet duahr te sijn  :eusa_clap: 

Teddy81

Citaat van: Emiel op 28-01-2011 20:16:47
Ebay. 10 usd.

Klik

Ik had ze destijds van de Toyota MR2, zelfde maat. Daarna had ie dezelfde bussen staan voor de 850/X70

Ok, daar ga ik dus niet voor lopen kloten! Cas verzendkosten delen? ;D

cas

Citaat van: Teddy81 op 28-01-2011 20:27:48
Citaat van: Emiel op 28-01-2011 20:16:47
Ebay. 10 usd.

Klik

Ok, daar ga ik dus niet voor lopen kloten! Cas verzendkosten delen? ;D

jeps! ik heb ze al gemaild  ;D

of heb jij paypal of CC?  en kan je het zo bestellen?

Teddy81

Staat wel dat ie alleen naar America shipt!

Nou hou me maar via PB op de hoogte. Als je besteld, bestel er twee. Ik wil OOOK!  ;D

Jasper Boven

cas

Citaat van: Teddy81 op 28-01-2011 20:32:02

Nou hou me maar via PB op de hoogte. Als je besteld, bestel er twee. Ik wil OOOK!  ;D

heb al om een grotere bestelling gevraagd in de mail  ;D  dacht wel dat er hier en daar iemand mee zou willen liften  ;)

Ludo

Citaat van: cas op 28-01-2011 20:22:02

Ja maar dit is wel iets anders, dan iets in mekaar klooien met een gietmalletje.  ;D

cas

Citaat van: Ludo op 28-01-2011 20:48:07
Citaat van: cas op 28-01-2011 20:22:02

Ja maar dit is wel iets anders, dan iets in mekaar klooien met een gietmalletje.  ;D

nee nee nee, hoe weet jij nou hoe mijn malletje zou zijn  ;D  ga geen zooi onder de volvo rijders zitten verspreiden. die komen vanzelf wel terug! ik zou het uitbesteden bij een bedrijf en in dezelfde materiaal laten maken, maar voor minder , dat kan makkelijk.

Emiel

Gewoon even vragen...dan verzend ie wel naar Europa.

Schakelt wel even 10 keer beter dan met die standaard bussen.

cas

Citaat van: Emiel op 28-01-2011 21:03:55

Gewoon even vragen...dan verzend ie wel naar Europa.

Schakelt wel even 10 keer beter dan met die standaard bussen.

maar waar ik wel een beetje aan twijfel... die andere bussen zijn dus van rubber, en geven geen/verminderde trilling door. of heb ik het nou mis? mail is er al uit paar post terug, ik wil het gewoon proberen voor dat geld  :laugh:  en samen met mij meerdere.

zit al aan de max inmiddels met meelifters mocht dit van de grond komen. wil niet achteraf importkosten oid hebben en hou het aantal beperkt.

btw Emiel, tenks voor de Link ;-)

cas

EN ! we hebben antwoord  ;D  maar zoals ik al eerder zei...  heb geen paypal of creditcard.. dus ik heb hier nu een probleem..... ze verzenden dus blijkbaar wel naar NL.