paar vraagjes over overzetten interieur

Gestart door wodkacola, 29-12-2010 20:59:50

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

;D

Tja letterlijk bekeken zijn het los te maken delen.. :angel:

UserID6342

Citaat van: wodkacola op 03-01-2011 20:20:10
Citaat van: ulkeman op 30-12-2010 17:09:27
Citaat van: wodkacola op 30-12-2010 09:38:23
ok, dan even terug komen op het dashboard, ik neem aan dat als ik het in zijn geheel er uit zou halen. Dat ik het daarna wel kan scheiden.

dan zul je toch echt een compleet ander dashboard moeten zoeken. wat jij wil kan gewoon niet

heb het vandaag nog even nagrvraagd bij CS_Parts in beernem, een handel die alleen mar tweede hands onderdelen van Volvo verkoopt, en eenmaal los, dan is het gewoon te scheiden, het dashboard bestaat gewoon uit twee delen ;-)
Als je 'advies' van de kenners hebt gehad, wat is dan het probleem ?  Dan doe je het toch gewoon op die manier ?  Hun zullen jou graag een ander dashboardje verkopen neem ik aan......

elianmars

Ik snap niet dat je überhaupt een beschadigd dashboard koopt. Ik vraag me af wat je er nog voor betaald hebt.....

wepster

het is zeker te schijden maar weet waar je aan begint  :eusa_doh:

eens het dasch gescheiden is (lees uit elkaar) krijg je het never nooit meer mooi en strak tegen elkaar zelfs niet met lijmen dat weer resulteerd in een kraakend dasch als het terug gemonteerd is in de auto .

wodkacola

hij zal het wel over een ander type gehad hebben, want er zijn uitvoeringen, zal wel model 2 of later zijn waarvan je het dashboard wel kan splitsen.