De Roffel en de Volvo-dokter----Nu een V70N Ocean Race

Gestart door Siemen, 19-01-2011 14:27:07

Vorige topic - Volgende topic

kulk

Citaat van: Siemen op 11-03-2012 21:55:02
Zoooooo, de Espace is alweer de deur uit. De baas (lees echtgenote) was er niet blij mee. Wat moet je dan, juist........... een andere auto kopen!! Wat is het geworden.........................

Wederom een V70, maar een N. Een Ocean Race uit 2002. Betekent dat ik hier nog wel ga meelezen maar wat minder zal vragen. Onderhoud blijft gelukkig wel bij Marco.

Goed bezig!!!!!!

Ook op gas?

Ik ben nog steeds blij met die van 'jou'  ;D

Quota

helemaal niets mis met je keuze, maareuh, zit hier dan een extra bankje in? Anders heb je toch nog steeds geen 7 zits?
Het is in ieder geval een goede les voor je vrouw geweest, al hoop ik dat het geen al te dure is geweest...

Siemen

Hij is niet op gas, even afwachten wat er volgend seizoen met volleybal gebeurd. Daar zijn de te rijden km's van afhankelijk.

We hebben besloten in 1e instantie onze 2e auto (een KA) te houden zodat we genoeg plek hebben. Misschien is een bankje wel een optie, maar voor die prijs rijden we ook een jaar in de Ka......

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

grijzev70tdi

Deze V70N toevallig?

Uit raalte

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

blauweroffel

grijzev70tdi

Ik volgde hem al een tijdje. Staat bij een vaste klant van ons ;) Ik vond het een gewelidig mooie auto. Heel veel plezier ermee!

Siemen

Dank je wel, aut rijdt prima. Heb hem gekocht met 6 maanden Bovag garantie maar breng hem binnenkort toch even bij Marco. Kijken wat hij er van vindt en of er nog bijzonderheden mee zijn. Ik ben nog op zoek naar een spoiler en binnenkort komen de sunblinds erin. Auto is nu nog vies, als ik hem gepoetst heb zal ik wat fotoos plaatsen en mijn avatar veranderen.