Ramen beslaan

Gestart door Jak, 08-12-2002 18:31:19

Vorige topic - Volgende topic

tackle

Citaat van: san op 16-01-2011 13:48:52
Citaat van: tackle op 15-01-2011 22:44:18
kijk je afvoeren op je parafaan effe na, op zeker dat er een dicht zit.

Er zat er inderdaad 1 dicht,een dikke klont smurrie die er niet meer uit wilde.Maar, of dit wat uit maakt t.o.v. de beslagen ramen?
dan loopt het water via schutbord zo je auto in. Meestal resulteert dat in een flinke laag water aan bestuurders of passagierszijde, onder de bekleding. (Althans bij de x70) Meestal te zien aan de mattendop, die gaat dan roesten.

heb je ze trouwens allemaal opengemaakt? Er zitten er ook onder je paraffaan.

razorx

Ik kan hiervan meespreken.

Van het weekend de parafaan bij Saskia losgemaakt.
Vanaf daar een blik op de fan. Ehh vol met water.

Je wil niet weten wat ik onder de parafaan aantrof.

Bas850

Ik had voor de v70 en de 850 een nieuw interieurfilter gekocht, in de V70 een zwarte eruit gehaald wat was die vies.
Daarna de 850 aan de beurt, parafaan er deels af, he zit helemaal geen interieurfilter in en past er ook niet in.
De bak die erin zit is ovaal en daar krijg ik nooit een filter in, dus ergens een andere bak score.

Bas
"to finish first, you first have to finish"

daytonawim

Je hebt gewoon het opzet stuk nodig, heeft de dealer wel, en is niet zo duur. (dacht ik)

san

Citaat van: tackle op 17-01-2011 21:23:54
Citaat van: san op 16-01-2011 13:48:52
Citaat van: tackle op 15-01-2011 22:44:18
kijk je afvoeren op je parafaan effe na, op zeker dat er een dicht zit.

Er zat er inderdaad 1 dicht,een dikke klont smurrie die er niet meer uit wilde.Maar, of dit wat uit maakt t.o.v. de beslagen ramen?
dan loopt het water via schutbord zo je auto in. Meestal resulteert dat in een flinke laag water aan bestuurders of passagierszijde, onder de bekleding. (Althans bij de x70) Meestal te zien aan de mattendop, die gaat dan roesten.

heb je ze trouwens allemaal opengemaakt? Er zitten er ook onder je paraffaan.

Er zitten zo uit mijn hoofd 3 afwateringen op de paravaan,1 ervan was verstopt,lijkt me dan dat het water via die andere 2 gaat maar,zal morgen de paravaan er even afschroeven,en kijken of er nergens water ligt  :eusa_pray:

tackle

ja dat dacht ik ook, maar het probleem is dat dat niet snel genoeg wegloopt, als het echt hard regent staat het water dan tot je voorruit, dan loopt het echt naar binnen.

san

Vandaag weer even de paravaan eraf en er lag geen water,wel was er nog een slang verstopt,deze zat achter/onder de zekeringkast,ook meteen dat "rare"heveltje voor de recirculatieklep vervangen.Nu maar hopen dat het over is.