Voorstelling V70 en 340 rijder

Gestart door Frits340, 21-01-2011 19:22:45

Vorige topic - Volgende topic

Frits340

Bij deze wil ik jullie deelgenoot maken van mijn 2 Volvo's, waarbij met name de V70 goed op dit forum past. Het is een TDI of eigenlijk 2.5D uit 1999, MJ 2000 met eigenlijk alles erop en eraan, Nivomat, spoilert, mistlampen, koplampwissers, 6 CD wisselaar, Perfo's, vol leer, stoelverwarming, cruise control enz. Ik heb de auto zelf vorig jaar april uit Duitsland geimporteerd, verbruik 1 op 16 en een beetje en natuurlijk erg comfortabel.  Daarnaast, naast nog 3 andere auto maar geen Volvo, heb ik nog een Nederlands erfstuk: een Volvo 340 GL automaat sedan uit 1984 met nog geen 55.000km op de teller, van een oude opa geweest (de mijne)

Als ik de handleiding "hoe plaats ik foto's op dit forum" heb gevonden zal ik dat ook doen. Hopelijk vind ik dan ook de handleiding "hoe in vredesnaam werkt de zoekfunctie????", zelden zo'n bizarre hoeveelheid topics gevonden waar ik niet naar heb gezocht....

Groeten,
Frits

The Demon

Ik heb ook altijd ruzie met de zoekfunctie maar met geduld kom je er wel.

Om foto;s te plaatsen: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,13191.0.html

Oooh ja welkom  :)

Groet,
The Demon.

francois

welkom op het forum

wordt al een keer gevraagd foto s

grfr

Frits340

hanss850

Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

Frits340

staat wel een link, echter niet foto ineens??? Poging 2:

Frits340

aha, zo dus voor direct foto in beeld. Nog 2 stuks:

Ik heb er sinds aankoop zelf een trekhaak onder gezet, verder nog op zoek naar 17" Comets (of 16" Meteor past weet ik niet gezien de 302mm remmen die erop zitten). De meest kansloze zoektocht wordt opgezet voor het volgende: Bestuurdersstoel in beige vol leer, goede staat, met WHIPS, elektrisch verstelbaar en Memory, dus alleen geleverd vanaf MJ 1999 geloof ik. Lijkt me vrijwel onmogelijk deze te vinden.

Oja, op de foto's was de auto verlaagd door de vorige eigenaar. Harmonieerde totaal niet met de dempers (stuiteren op de snelweg) voor en achter stond ie te hoog door de Nivomat die de hoogte wel weer instelden. Vorige eigenaar wist ook niet dat er nivomat op zit...

Frits340

grijzev70tdi

Mooie auto! :eusa_clap: Vind hem nog steeds mooier dan een N. Een N rijd natuurlijk beter, maar qua uiterlijk is een Classic veel mooier. Alhoewel.... Een mooie V70N R mag wel  :eusa_shifty:
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Frits340

Dank je, ik vind persoonlijk deze ook mooier dan een N, het ontwerp is ook veel tijdlozer. Donker buiten en licht van kleur binnen moest het worden, is ook prima gelukt.

grijzev70tdi

Is hij nou groen, zwart of grijs? Hadden zelf een antraciet kleurige. Ook met beige interieur. Was vond ik een mooie combi.

Veel veilige kilometers met de 2.5D. Heeft hij al veel gereden?

Groet Jasper

ps. Foto's van de 340 mag uiteraard ook geplaatst worden! ;D

BenC70ES

Citaat van: Frits340 op 22-01-2011 17:23:13De meest kansloze zoektocht wordt opgezet voor het volgende: Bestuurdersstoel in beige vol leer, goede staat, met WHIPS, elektrisch verstelbaar en Memory, dus alleen geleverd vanaf MJ 1999 geloof ik. Lijkt me vrijwel onmogelijk deze te vinden.

Een MY00 heeft een fel gekleurde stekker onder de zetel voor het SIPS systeem, en dat zit er op een MY99 niet op.  Dus nog iets moeilijker...     je kan eventueel wel je bekleding overzetten, die ziet er zo op de foto's nog héél mooi uit.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

crazychrisje

Welkom alsnog!

Mooi volvo.
Super interieur!
Zowiezo mooie kleurencombo!
@ grijzev70tdi : zo te zien is hij echt zwart!

grijzev70tdi

Dan zal het wel aan mijn laptop liggen

Frits340

hmm, om (nog) ruzie over de kleur te voorkomen (ik wou een zwarte, maar vrouwlief vond deze kleur mooier), de officiele kleur is DGP (Dark Grey Pearl) Dus geen zwart helaas... Gekocht vorig jaar april met 232000km, staat nu op 252000km. Interieur is helemaal gaaf, alleen lichte beschadigingen aan de wang v/d bestuurderstoel, wat zeker bij te kleuren is.

De stoel heeft een label onder de hoofdsteun voor WHIPS, de felgekleurde sticker voor MJ 00 heb ik nog niet gevonden (ook nog niet onder de stoel gezocht), maar dat maakt het dus nog moeilijker...

Oja, het hout was ook een vereiste van mijn vrouw (maar hierin had ze wel gelijk) Nu nog een houten versnellingspookknop (wat een duits woord...)

Foto's van de 340 kan ik zo niet vinden, maar zal ik plaatsen. Die is van binnen eigenlijk nog mooier dan de V70, door het kilometrage van nog geen 55000km.