De R is in de maand

Gestart door Powerpete, 23-03-2009 17:26:26

Vorige topic - Volgende topic

Powerpete

Ja Rik, ze vertelden mij t al, en inderdaad t is de rode met de achterbankverwarming, wat ik er in godsnaam mee moet kweet niet kan van de winter wel handig zijn.....Rik  loop anders ff bij de modelbouwwinkel binnen die weet je wel te vinden...

de blauwe 10V is helaas einde verhaal, 5000 euri's schade omdat de as krom is, anders was ie gewoon gemaakt, nu nog even soebatten met de verzekering om het maximale eruit te slepen....

Balle..... Peet.......

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

arjen850

die auto sprak mij ook al erg aan..
wat je er mee moet weet ik ook niet,maar je kunt altijd zeggen dat je een van de weinige bent die dat heeft :eusa_dance:
ik vond het verder echt een mooie auto,ben je nog dingen tegengekomen die aangepakt moeten worden?

gr arjen

Powerpete

t valt wel mee, hij is tot 197.000 volledig in t onderhoud bij de volvodealer in dsld geweest, uitlaat is net vernieuwd, met fasttech high flow cat, dus die kan weer ff mee, geen gekke lekkage's alleen een krakend veerpootlagertje voor.. en hij moet eerdaags wel ff een beurtje hebben verder dit jaar de distributieriem en de waterpomp maar even preventief doen... heb er nu een 750 km mee weg gedraaid, en t rijdt heeRRRlijk.......... ;D ;D ;D

arjen850

das mooi geen echt schokkende dingen..
khad net een topic gestart voor een  uitlaat,kwou ook gaan kijken voor een fasttech oid..
op de snelweg geen storend uitlaat geluid? ja het rijdt echt geweldig,na een paar weken herkent iedereen je aan je auto ;D

gr arjen

Powerpete

ben bang dat t alleen met de caravan erachter storend is, zo rond de 100 kmh hoor je m goed... bij 125-130 is t bijna weg... en met optrekken is t een geweldig diep gebrom....

Powerpete

FGG

Citaat van: Powerpete op 23-03-2009 17:26:26
achteruit met een 50 km/h

:eusa_eh:

Wel weer erg mooi, zo'n rode R. :eusa_clap:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: