Vadis

Gestart door Jack v, 23-01-2011 18:02:04

Vorige topic - Volgende topic

snix

Citaat van: Jack v op 24-01-2011 10:07:59
Citaat van: Ben op 24-01-2011 10:05:22
Vadis was bedoeld als ondersteuning van de Volvo monteurs die allemaal een modelcursus hebben gevolgd.
De meeste amateurmonteurs zullen die ondersteunende informatie niet hebben gehad.
och mijn engels is niet jupvanhet Ben maar met een afbeelding van een bepaald deel kom ik een heel eind en het forum natuurlijk.

Eehh de mijne is gewoon nederlands... ideaal

@ Dirk: Jij bent wat verder met die auto's aan het klussen dan ik maar ik heb nog geen onjuistheden gevonden in het systeem. Ik ben er wel achter dat je heel goed moet opletten op de uitvoeringen van de auto maar voor de rest klopt het aardig bij mij. Kun je een voorbeeld noemen ben wel benieuwd namelijk. Kan ik daar rekening mee houden.

@iedereen
Windows 7 installatie was bij mij geen probleem. Netwerk stond aan. Virus scanner stond aan. 2 uur verder was hij klaar. Geen grappen met de tijd uitgehaald. Gewoon geinstalleerd en wat wijzigingen in een berucht tekst bestandje gemaakt.

Jack v

@iedereen
Windows 7 installatie was bij mij geen probleem. Netwerk stond aan. Virus scanner stond aan. 2 uur verder was hij klaar. Geen grappen met de tijd uitgehaald. Gewoon geinstalleerd en wat wijzigingen in een berucht tekst bestandje gemaakt.

[/quote]zelfde als bij mij dus alleen ik heb XP pro
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.