marcos nieuwe v70 t-5 (met foto's)

Gestart door marcos45, 22-01-2011 18:52:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

crazychrisje

Goed bezig!
Lekker geklust lees ik wel!
Die nieuwigheid geur is er zo uit.
Nou geniet van je weekend!

marcos45

Vanmorgen nog een kadootje gekregen. Nadat ik alle connectoren had schoongemaakt van de Standkachel en gisteren een stuk had gereden met de Standkachel deed hij het vanmorgen voor de eerste keer.

)()()sT

Wordt nu wel eens tijd voor wat meer foto's van je bolide  8)

marcos45

Citaat van: )()()sT op 12-02-2011 11:13:13
Wordt nu wel eens tijd voor wat meer foto's van je bolide  8)
Zal ik doen. Vanmorgen deed de kachel het nog steeds.
Nu Ff zoeken naar een upgrade van de remmen. In de zomer moet de sleurhut erachter en dan wil ik wel dat hij wat beter remt.

marcos45

#79
Vandaag nieuwe schijven en blokken achter geplaatst.



Nieuw is mooier niet ?



Tevens mezelf herkenbaar gemaakt voor de overige Sittardse en geleense clubleden:



En wat dacht je na het plaatsen van de schijven en sticker had ik bekijks van iedereen. ( komt dat door de clubsticker?)
Kwam misschien dat mijn nieuwe blokken piepte zodat ik aken de mussen dood van de bomen vielen. Wat een herrie.  :eusa_snooty:
Daar heb ik geen zin in. Een hele dag ingereden en bleef piepen. Weer op het forum gedoken, en een setje imitatie blokken gekocht met een potje (peperdure) ceramisch vet ! Zojuist een proefrit gemaakt en (tot nu toe) geen piep te herkennen. Ik hoop dat het zo blijft. Volgens mij heb ik nu zo alles vervangen wat mij niet zinde. !!
Nog een paar kraakjes en piepjes eruit halen. En niet meer schrikken als ik tank.
1-5 op Gas  :eusa_wall: :eusa_wall:

marcos45

Nieuwe (imitatie) blokjes piepen ook weer gisteren. Ik heb geen zin in dat gepiep dus ik ga verder met " behandelen" dat hij niet meer piept.

thuur

Daarom monteren de forumfossielen enkel nog originele blokken.


Gr :D

Powerpete

andjes ff afschuinen scheelt ook een jas.... immi of origineel maakt niet uit... ik heb Ate racing achter en die willen als t heel warm is ook wel lekker gillen..

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

)()()sT

Verkeerde sticker  :eusa_naughty:


;D

jrkalf

Citaat van: )()()sT op 22-02-2011 07:06:10
Verkeerde sticker  :eusa_naughty:


;D
Ja, deze sticker kan echt niet alleen op de auto. Er moet toch minimaal een volvo850forum sticker bij.

Daarnaast 1:5 met gas ligt echt aan je voet. Ik haal makkelijk 1:7,6 à 1:8,6 afhankelijk van mijn voet. Daarbij rij notabene met een automaat.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Chris

Citaat van: )()()sT op 22-02-2011 07:06:10
Verkeerde sticker  :eusa_naughty:


;D

Tssssssssss..... die heb ik ook hoor :eusa_snooty:.

Het is immers geen 850 meer ;). Wat je wel kan doen, zoals Mars, is de tekst weglaten en alleen die blokjes plakken.

)()()sT



Ik vind persoonlijk dat geel-blauw niet zo fraai ;)

Qua verbruik hang ik ook tussen de 1:7 - 1:8 (met AT).

Chris

Citaat van: )()()sT op 22-02-2011 09:38:06
http://img.photobucket.com/albums/v459/joost031277/2010/IMG_2305.jpg

Ik vind persoonlijk dat geel-blauw niet zo fraai ;)

Qua verbruik hang ik ook tussen de 1:7 - 1:8 (met AT).

Daar ben ik het dan weer helemaal mee eens :).

cas

Citaat van: )()()sT op 22-02-2011 09:38:06
http://img.photobucket.com/albums/v459/joost031277/2010/IMG_2305.jpg

Ik vind persoonlijk dat geel-blauw niet zo fraai ;)

Qua verbruik hang ik ook tussen de 1:7 - 1:8 (met AT).

dat is dan heel vervelend dat je auto blauw is en je kenteken zo geel  ;D 

ik vond het wel mooi staan bij mij, alleen zitten ze op een bescheiden plek, op de zijruiten. Nu ook een rood witte maar besteld voor op de achterkant.  :eusa_dance:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

marcos45

Okee duidelijk, ik zal alleen de blokjes op de sticker laten zitten.

P.s. rij ook een automaat en alleen maar binnendoor de laatste tank, dus die 1-5 zal wel door mijn voete komen en veel stadskilometers. En ik rij LPI

VWB de remblokjes. Ik had originele blokken gekocht met originele schijven. De org. blokken piepen vooralsnog erger dan de imitaties die ik zaterdag gekocht heb. Maar ik wil net zo lang door gaan dat ze niet piepen.