Oranje knipperende lampjes airco

Gestart door martijn1989, 23-01-2011 14:08:00

Vorige topic - Volgende topic

martijn1989

Sinds een paar dagen heb ik bij het starten van mijn S70 uit 1997 last van knipperende lampjes.
Het zijn de lampjes waarmee je de lucht van buiten/ of binnen wilt laten circuleren en of de airco aan of uit moet.
Bij mij staat de airco standaard aan en op lucht van buiten. Deze branden gewoon groen. De lampjes van lucht van binnen en airco uit knipperen tegelijker tijd oranje. Na een tijdje rijden gaan deze lampjes uit en lijkt alles weer normaal. Tot dat de auto opnieuw gestart wordt. Dan gaat het weer opnieuw.

Wie weet wat dit betekent en wat er evt aan gedaan kan worden?

Alvast bedankt.

cas

uitlezen! en niet te lang wachten, wellicht geeft het aan dat je motor te zwaar loopt, en maak je meer kapot dan je lief is  :eusa_angel:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

martijn1989

Bedankt voor je reactie. Misschien is er iemand bekend met dit probleem??

antraciet

deze dus hehe  :-[   http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,30940.0.html

oftewel airco bijvullen en interieursensor vervangen en bij mij was t opgelost  ;)

martijn1989

haasje

De knipperende leds zeggen helemaal niets over de storing, alleen dat er een storing is. 

antraciet

Citaat van: haasje op 23-01-2011 20:35:00
De knipperende leds zeggen helemaal niets over de storing, alleen dat er een storing is. 

Klopt stap 1 laten uitlezen  ;)

elianmars

Citaat van: cas op 23-01-2011 14:10:23
uitlezen! en niet te lang wachten, wellicht geeft het aan dat je motor te zwaar loopt, en maak je meer kapot dan je lief is  :eusa_angel:

Ik neem aan dat je het over de kachelmotor hebt?  :eusa_think: ;D

cas

Citaat van: elianmars op 23-01-2011 20:42:51
Citaat van: cas op 23-01-2011 14:10:23

Ik neem aan dat je het over de kachelmotor hebt?  :eusa_think: ;D

hihi... ehm  :eusa_shifty:  ja. die ja.....
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

martijn1989

Het is al opgelost. Heb het roosterje naast het stuur schoongeblazen. Daarna was het voorbij met het geknipper. Volvo garage zei trouwens dat het bijzonder moeilijk was om die storingen uit te lezen aangezien die de storing niet opslaat in het geheugen. Dit is pas vanaf latere modellen.