Leeft mijn oude Volvo nog?

Gestart door Ewout Schalkwijk, 26-01-2011 20:17:49

Vorige topic - Volgende topic

big ben

Citaat van: KIM op 26-01-2011 22:58:56
http://www.vwe.nl/Diensten-Producten/Alle-diensten/Kentekeninformatie-opvragen.aspx?kenteken=ghhz44
Beetje rare situatie voor mijn witte 855 GLT Alter I. Kenteken is nog geldig, maar de eigenaar die 'm van mij heeft gekocht heeft 'm zo te zien niet meer laten keuren. Hij zou ermee naar Portugal.  Zou 'ie 'm daar hebben laten staan soms?

Verrassing Kim  ::)

Er zaten "leuke"  deurspeakers en tweeters  in  :D

Ewout Schalkwijk

Ah, wat sneu als je je ouwe 850 zo moet terugzien...

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

KIM

Jaaaa, dat is 'm.
Maar sodeju, daar staan een kilometers op...
De teller is namelijk 2,5 ton teruggedraaid voordat ik 'm kocht. Ik heb die tellerstand nooit gecorrigeerd.

Die speakers en tweeters; waren dat de standaard of aparte? Ik had namelijk gewoon nog de standaard set.

KIM

Ach Ewout, da's niet sneu.
7 ton, dan mag het toch een keer?

Ewout Schalkwijk

Citaat van: KIM op 08-02-2012 16:48:10

Is ook weer zo. Maar als je hier nog die correctie over heen moet doen, praten we ineens over bijna 800.000 km. :o
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

big ben

Citaat van: KIM op 08-02-2012 16:47:29
Die speakers en tweeters; waren dat de standaard of aparte? Ik had namelijk gewoon nog de standaard set.

Ik heb er JBL speakers uit gehaald  :)

KIM

Even ter afsluiting: Dit was 'ie in zijn gloriedagen:

arjen850

Het zou pas sneu zijn als je R er zo bij zou liggen :-[

Taranis

Citaat van: arjen850 op 08-02-2012 18:07:27

Het zou pas sneu zijn als je R er zo bij zou liggen :-[

Ik zag op facebook een foto voorbij komen met 398.000 op de teller, dus dat duurt dan nog 302.000 km :P

Sem

Citaat van: KIM op 08-02-2012 18:04:28

Ooooohhh... wat n mooie auto was dat zeg! Hoe lang is die foto geleden? Wat sneu om die auto er dan zou bij te zien liggen.

Ik ben zelf ook bang dan als m'n S70 ooit weggaat hij er zo bij komt te liggen in korte tijd.

KIM

Da's denk ik een jaar of 6 geleden Sem.
Toen ik 'm wegdeed moest er technisch teveel naar mijn zin aan gebeuren.

@Ronald: daarom durfde ik het wel aan... Een R op gas; de witte was namelijk nog een gasbak ook...

Sem

Ik heb het al eens gevraagd, maar nooit iets van vernomen... Iemand deze auto ooit ergens zien staan? Hier begon het voor mij allemaal mee. de HV-RZ-35...   is al heel lang niet meer gekeurd, maar bestaat nog wel. Is toch een vrij opvallende 850 en zou toch iemand ooit moeten hebben gezien?

Sorry voor de 55 serie banden.. Had ik helaas nog liggen en geen geld voor nieuwe 50 series...  :eusa_shifty:

konniekip

Helaas is mijn oude FX-VT-70 niet meer bestaand in het RDW register. weet niet of ie dan gedemonteerd is... Leuke herinneringen aan wat er allemaal in die wagen is gebeurd ;)

ira

Citaat van: KIM op 08-02-2012 18:04:28

Blijft toch fantastisch, een witte 850.

Sem

Citaat van: konniekip op 11-02-2012 00:18:04
http://farm5.static.flickr.com/4062/4210254231_b567cbb623_o.jpg

Helaas is mijn oude FX-VT-70 niet meer bestaand in het RDW register. weet niet of ie dan gedemonteerd is... Leuke herinneringen aan wat er allemaal in die wagen is gebeurd ;)
Helaas... hij is gedemonteerd en niet geexporteerd. (al weet ik niet wat erger is.. je onderdelen gaan nu als donor in andere roffels.. das ook een goede zaak!)