Knipperlichthandel 1x aanraken 4 x knipperen ??

Gestart door cas, 27-01-2011 14:59:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

cas

kan me herinneren dat dit in de T5 zat die ik even heb gereden een zomervakantie, 2004 model ongeveer.

dat je 1 knipper aangeeft met je handel, maar dat hij dan toch voor de duidelijkheid er zelf nog 3 bijgeeft....
is dit een kwestie van een relais of iemand weet?

lijkt me wel een grappige niet eens zo heel erg onzinnige upgrade.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

riQue

Goeie. Lijkt me ook erg handig in m'n 854. Weet alleen niet of je zoiets kan krijgen. Het relais voor de knipperlichten zit in de knop van het gevarenlicht volgens mij. En dat drie-keer-knipperen verhaal bij nieuwere auto's wordt volgens mij elektronisch aangestuurd.

animalT5R

Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Thys

Conrad heeft hier wel een kitje voor, het heet een knipperlichtrepeater, als ik me goed herinner.

Heb het zelf ook al een paar jaar op de wensenlijst staan :D

zwamborn

Heb even gezocht bij Conrad, maar zo snel niet gevonden. Is idd handig, heb ik in de C5 ook en vergis me in de C70 dan ook regelmatig bij het wisselen van rijbaan op de snelweg. Is wel magertjes, zo'n half knippertje wat ik dan geef.. ::)
Dus ik hou me aanbevolen.

T5turbo

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

cas

dit topic maar weggooien? ? en verder op die van de link ??
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

mevita

ik heb er ook nog wel eentje als leuke extra optie,

bochtverlichting, je gaat bijv links de bocht om en dan gaat je linker mistlamp aan, rechtsom gaat alleen je rechter mistlamp aan


gr mevita

cas

Citaat van: mevita op 27-01-2011 18:44:34
ik heb er ook nog wel eentje als leuke extra optie,

bochtverlichting, je gaat bijv links de bocht om en dan gaat je linker mistlamp aan, rechtsom gaat alleen je rechter mistlamp aan


gr mevita

haha! seat stylo  ;D
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

KIM

Bij Mazda kun je het als  achterafmontage kopen. Ik weet niet of dat systeem bruikbaar is voor onze voertuigen.

elianmars

Citaat van: mevita op 27-01-2011 18:44:34
ik heb er ook nog wel eentje als leuke extra optie,

bochtverlichting, je gaat bijv links de bocht om en dan gaat je linker mistlamp aan, rechtsom gaat alleen je rechter mistlamp aan


gr mevita

Alsjeblieft niet!! Ik vind het zwaar irritant bij de VW's, Skoda's en Seat's van tegenwoordig  :eusa_wall: :eusa_wall:

tackle

Citaat van: mevita op 27-01-2011 18:44:34
ik heb er ook nog wel eentje als leuke extra optie,

bochtverlichting, je gaat bijv links de bocht om en dan gaat je linker mistlamp aan, rechtsom gaat alleen je rechter mistlamp aan


gr mevita

je zult geen B of F op die glaasjes tegenkomen. Het zijn dus geen mistlampen.

Sbv

V70n heeft het op MY07 zitten. Ik had het op mijn C30 en voorheen ook in mijn Seat Altea. Hele prettige optie. Ben bij regelmaat nog in de veronderstelling dat het er nog op zit, helaas..

cas

Citaat van: Sbv op 27-01-2011 22:26:47
V70n heeft het op MY07 zitten. Ik had het op mijn C30 en voorheen ook in mijn Seat Altea. Hele prettige optie. Ben bij regelmaat nog in de veronderstelling dat het er nog op zit, helaas..

waarom prettiger als bestuurder? meer zicht?
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Sbv

Het went snel even een kort tikje en je hebt een paar maar een richting aanwijzer