Ervaringen na 2 jaar V70

Gestart door V70 TDI, 30-01-2011 12:18:33

Vorige topic - Volgende topic

MICHEL306

Citaat van: V70 TDI op 11-02-2011 15:45:08
Auto moest vandaag voor de keuring en heb te horen gekregen dat er speling op de fuseekogels zit. Dat moet dus vervangen worden. Heeft iemand enig idee wat dat gaat kosten. Moeten er dan compleet nieuwe draagarmen onder?

Helaas moeten er dan nieuwe draagarmen op, en uitlijnen daarna...er is een hele discussie over de kwaliteit en prijs te vinden op dit forum...advies? neem orgineel kost bijna niks en doen gewoon hun werk goed.

gr M

V70 TDI

Afgelopen zaterdag moest het er maar eens van komen.
Ik had de tellerringen al lang in huis maar was er steeds niet van gekomen ze te monteren.
Op de iPad de handleiding van Gunnar erbij (http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,23772.0.html) en gewoon de boel loshalen.
Achteraf viel het me 100% mee. En het staat erg mooi vind ik.

Hier de foto's.

Ideaal zo'n handige vriendin

Ringen monteren

Tussenresulaat

Eindresulaat

rogerV701998

Wel ja, gewoon even je dashboard uit elkaar halen. Knap werk! :eusa_clap:

V70 TDI

Citaat van: rogerV701998 op 07-03-2011 19:32:51

Voor de meesten zal dit een fluitje van een cent zijn maar dit was toch wel een hele stap. Achteraf zie je toch dat je meer kan dan je denkt.

rogerV701998

Citaat van: V70 TDI op 07-03-2011 19:34:30
Citaat van: rogerV701998 op 07-03-2011 19:32:51

Voor de meesten zal dit een fluitje van een cent zijn maar dit was toch wel een hele stap. Achteraf zie je toch dat je meer kan dan je denkt.

Voor mij in ieder geval niet. :eusa_eh:

Als je mijn blog leest zie je dat ik voor het minste al naar Thuur ga met m'n auto. Ik krijg op het forum maar niet uitgelegd dat ik ook voor de gezelligheid naar Maastricht ga. ;D

maartendeb

Wow dat ziet er goed uit zeg met die ringen! Net ook even de foto's aan mijn vriendin laten als hint, maar helaas, ze doet alleen aan mental support...  :eusa_shifty:  ;D

StefanCJ

Mooi hoor die ringen, ziet er erg netjes uit! En een aan-auto-klussende-vriendin, dat is natuurlijk helemaal prettig!

:)

Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

StefanCJ

Citaat van: Misha op 07-03-2011 20:50:35
Wat hangt er aan je spiegel ? :eusa_think:

Ik was ook benieuwd. Ik kon het niet thuisbrengen ...

V70 TDI

Citaat van: Misha op 07-03-2011 20:50:35
Wat hangt er aan je spiegel ? :eusa_think:

Een houten surfplankje. Ik doe aan windsurfen. Was vroeger een kettinkje nu hangt hij aan m'n spiegel.

Teddy81

Zow dat resultaat ziet er goed uit! Mooi die ringen. :eusa_clap:

V70 TDI

Afgelopen weekend de zomerbanden met de Perfo's er onder gelegd. Een paar weken geleden is de auto APK gekeurd en toen heb ik ook meteen spatlappen achter laten monteren en een nieuwe rechterdorpel. Verder heb ik onder de zijknipperlichten Elandstickers geplakt. Ik weet nog niet of ik deze laat zitten. Wat is jullie mening??

Ik ben nu erg tevreden over het uiterlijk van de Volvo. Ik heb hem nu dik anderhalf jaar en vind hem nog steeds prachtig!
Ik ben ook niet van plan om hem een R uiterlijk te geven want dat is het niet. Ik ga er niet veel meer veranderen. Dit zijn de dingen die ik nog graag wil (laten) doen:
-Voorbumper en motorkap laten spuiten (steenslag).
-Verlichting audio SC805 maken.
-Verlichting van 2 knoppen naast het stuur maken.
-Vacuumpomp vervangen.
-Wintervelgen Columba's opknappen. Ga ik deze zomer doen.
-Laten chippen. Ik weet alleen niet of dit verstandig is met 332.000 km op de teller. Iemand hier ervaring mee?

Hier nog even een recente foto:

Vulk

Die banden hebben wel heel veel grip!

V70 TDI

Citaat van: Vulk op 14-03-2011 17:06:03
Die banden hebben wel heel veel grip!

Zie je de foto op de kop? Apart, dat heb ik op de ene computer ook en op een andere weer niet. Heb je een Apple?

Siemen

Foto is hier ook op de kop, gewone desktop. Ziet er wel aardig uit trouwens !!