afstand bediening

Gestart door Eric Kubbe, 01-02-2011 20:10:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eric Kubbe

Is het mogelijk om nog aan een afstand bediening voor een classic uit 1998 te komen. Ik heb maar 1 complete set, maar nog wel het sleutel nummer. Zou dit nog ergens te bestellen zijn, of moet ik er een op de sloop halen en die opnieuw laten inlezen?

Jan_D.

Of dat nieuw te koop is, weet Walter (Volvomafia) wel. Als je hem even een PB-tje stuurt, hoor je het snel.
Voor sloop: Rima, Elferink etc, etc.
Advertentie in "gevraagd"op forum kan ook.

Groet,

Jan

big ben


snix

Nu hoor ik big ben ook al roepen.

Maar daar is tie weer. Met een zelfde vraag voor welk systeem is het en post even een fototje zodat ik zeker weet of ik iets voor je heb of niet of kan krijgen.

Groeten snix

arjen850

En anders kan ik wel aan nieuwe komen voor een leuke prijs ;)

blauweroffel

Citaat van: Eric Kubbe op 01-02-2011 20:10:48
Is het mogelijk om nog aan een afstand bediening voor een classic uit 1998 te komen. Ik heb maar 1 complete set, maar nog wel het sleutel nummer. Zou dit nog ergens te bestellen zijn, of moet ik er een op de sloop halen en die opnieuw laten inlezen?

3 knops ab: MP staan ze ook op, je leest die samen met de al aanwezige opnieuw in. Zit wel een maximinum van 3 ab's op volgens mij

BR

arjen850

Citaat van: blauweroffel op 06-02-2011 21:41:13
Citaat van: Eric Kubbe op 01-02-2011 20:10:48
Is het mogelijk om nog aan een afstand bediening voor een classic uit 1998 te komen. Ik heb maar 1 complete set, maar nog wel het sleutel nummer. Zou dit nog ergens te bestellen zijn, of moet ik er een op de sloop halen en die opnieuw laten inlezen?

3 knops ab: MP staan ze ook op, je leest die samen met de al aanwezige opnieuw in. Zit wel een maximinum van 3 ab's op volgens mij

BR

Yep, laat 1 van die aanbieders toch familie zijn :angel: :D