Nordic onderdelen

Gestart door Haenzel, 29-01-2011 15:23:06

Vorige topic - Volgende topic

Haenzel

Heeft iemand ervaring met remschijven van het merk Nordic? Ben eigenlijk iemand die liever origineel monteert maar het prijsverschil is aanzienlijk.......Setje voorzijde 302mm voor eur 30,=.

volvoc70T5

setje? dus 2 schijven? voor dat geld kan je het altijd proberen toch?

M a r c

...........voor dat geld weet je toch al wel wat je krijgt denk ik?
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

joebar

heb er een jaar geleden een stel op een  10v geplaatst van de buren, is er zeer content mee, en slijten niet harder dan orginele....

Thys

Sprak een wijs man niet ooit

"Met een 10V is gas los al genoeg" :eusa_whistle:

Hans Duiven

Haenzel

Citaat van: Hans Duiven op 29-01-2011 20:44:17
Deze?

Hans

Ja, klopt....Het is wel errug goedkoop. Voor de prijs zou ik wel een poging willen wagen, het is meer de tijd die ik eraan kwijt ben mocht het niets zijn....

Hans Duiven

Citaat van: Haenzel op 29-01-2011 21:41:23
Deze?

Hans

Ja, klopt....Het is wel errug goedkoop. Voor de prijs zou ik wel een poging willen wagen, het is meer de tijd die ik eraan kwijt ben mocht het niets zijn....

Tijd.. die schijfjes zijn toch zo omgewisseld?

Hans

Haenzel

Citaat van: Hans Duiven op 29-01-2011 21:45:07
Citaat van: Haenzel op 29-01-2011 21:41:23
Deze?

Hans

Tijd.. die schijfjes zijn toch zo omgewisseld?

Hans

Wil je 't goed en netjes doen 1 uur per kant? Alles goed ontroesten, invetten, delen die niet met remblokken in aanraking komen netjes in de zwarte primer.

Als dan blijkt dat deze schijven niks zijn, nogmaals dit riedeltje...4 uur? Heb in de laatste 2 jaar nog geen (priori)tijd gehad om de auto van binnen schoon te maken...

rode 850

De prijs zegt wat over de kwaliteit en dan komen de verzendkosten uit Engeland er nog bij en remschijven zijn zwaar.
Als er bij mij nieuwe op moeten komt er alleen "NATIONAL" schijven op, super sport kwaliteit voor een mooie prijs. Kan met groeven, booring of combinatie.
www.speedequipment.nl

Haenzel

Binnen Engeland zijn de verzendkosten gratis bij deze leverancier. Daarnaast kan ik ze gratis uit Engeland laten komen...(Voordeeltje van het werken bij een internationaal transportbedrijf ;D  )
Prijs zegt niet alles. OEM ook niet meer. Vroeger werden de remschijven van Volvo door ATE gemaakt. Tegenwoordig komen ze uit China, remblokken uit India.

Ben eigenlijk geen slechte verhalen tegengekomen over Nordic. Ze schijnen zelfs hofleverancier te zijn geweest van de engelse T5's  :police: (Toen de politie daar nog met echte auto's reed...)

De beste manier om erachter te komen is het gewoon proberen. Dat ga ik dus ook maar doen. Morgen een setje voor voor en achter bestellen....Ik laat mijn ervaringen wel weten, ook als ze slecht zijn...