Schakelaar van contactslot plotseling RAl

Gestart door daytonawim, 06-02-2011 16:41:33

Vorige topic - Volgende topic

daytonawim

Mm, stap in de auto en contact draait plotseling moeilijk naar stand 3 en starten kost iets
kracht  :eusa_sick: :eusa_sick:

Effe handel gesloopt en lijkt te liggen aan de schakelaar, die achter het contactslot ligt.

Moet maar vervangen worden den ik  vraag is sloop of nieuw  :eusa_think: :eusa_think:

wat kost ding nieuw iemand een idee  ???

LPGLE

daytonawim

Inmiddels al even bij de dealer geweest voor een schakelaar.

Er schijnen verschillende modellen te zijn, schade viel mee 30 euro incl BTW met daar bij een zekering en een 8 tal popnagels.

Even goed bedankt voor je tip !

arjen850

Citaat van: daytonawim op 07-02-2011 15:49:49

Er schijnen verschillende modellen te zijn, schade viel mee 30 euro incl BTW met daar bij een zekering en een 8 tal popnagels.

Voor dat geld zou ik helemaal niet willen rommelen met 2e hands, is toch al een zwak punt..

Ludo

Citaat van: arjen850 op 07-02-2011 17:19:15
Voor dat geld zou ik helemaal niet willen rommelen met 2e hands, is toch al een zwak punt..

Tja, en tóch lopen er hier aardig wat de sloperijen plat....

;D

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

UserID6342

Citaat van: daytonawim op 07-02-2011 15:49:49

??? ??? Verschillende modellen, voor een 850 ? Pure kwats, al de contactblokjes zijn hetzelfde, van de alter I t/m de alter III, benzine of diesel maakt allemaal geen ruk uit. Sterker nog, van een 960-II zijn ook dezelfde als op eeen 850 geschroeft zitten.

daytonawim

He weet ik veel :-\, de "dealert"  :eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle: moet zelfs het chassies nummer hebben om de juiste schakelaar uit het magazijn te halen.

Voor de uitzoeker het onderdeelnummer : 94478804

LPGLE

Citaat van: daytonawim op 08-02-2011 16:52:17

Voor de uitzoeker het onderdeelnummer : 94478804

werd weer omgenummerd door de 803 aan het eind .

Mij werd ook verteld dat ze allemaal hetzelfde zijn, ondanks andere eindcijfers soms .

ach wat maakt het uit  , je hebt er ééntje ;)

Iemand nog zo'n slooponderdeel nodig mét garantie ?  ;)   ;D