Nürburgring Nordschleife 2011

Gestart door Freakybaby, 03-02-2011 18:33:21

Vorige topic - Volgende topic

twintigV

Mijn eerste ronde op de Nordschleife, het bewijs zie boven.
Mijn oudste zoon die voorin zat stapte lijkbleek uit, de andere zonen achterin zeiden in elke bocht "en nu gas geven".
Pas op het laatste rechte stuk kon ik twee achtervolgers afschudden, dankzij de 211 pk en niet door stuurmanskunst. Het was de eerste keer tenslotte, maar door het geconcentreerde rijden was het helaas "snel" voorbij.
Gr.
P.s. "Rob" nog bedankt voor de info om de foto binnen te halen.

Freakybaby

Haha, mooi uitje met je zoons!
Tot binnenkort (4 verslaafden?)
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

twintigV

Nee, ik denk drie. Dan nog betere remmen en banden, de middelste zoon heeft bijna zijn rijbewijs, die heeft zich voor volgend jaar al ingepland........
Gr.

Freakybaby

Citaat van: twintigV op 08-11-2011 23:19:05
Nee, ik denk drie. Dan nog betere remmen en banden, de middelste zoon heeft bijna zijn rijbewijs, die heeft zich voor volgend jaar al ingepland........
Gr.

Cool!

Zie jullie volgend jaar daar vast wel een keertje...
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

R o b

elianmars

Had je 'm nou niet even kunnen wassen, Rob?  :eusa_snooty:

Mooie foto, man!  8) ;)

R o b

Martijn_B

Mooie foto's Rob!

Ook ik ga volgend jaar naar de Nurburgring, voor de 1e keer!
Dus weer een ring-n00b erbij die met allerlei vragen zal komen naarmate de tijd volgt :P

Want ehm die prijzen op de vorige pagina, zijn die gebonden aan persoon/auto?
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

maruska

ROB, ik dacht dat je niet meer met de gele zou ringen ?? Daar heb je die "kuch" V40 toch voor ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Martijn_B

ROB wil ook nog soms met een echte auto op de Ring rijden Mark..

;)
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

R o b

Dank eenieder!

Citaat van: Martijn_B op 14-11-2011 15:37:32

Want ehm die prijzen op de vorige pagina, zijn die gebonden aan persoon/auto?

Verder niet verbonden aan 1 auto of persoon....wel uiteraard het aantal rondjes welke op de kaart staan.

Citaat van: maruska op 14-11-2011 16:23:29
ROB, ik dacht dat je niet meer met de gele zou ringen ?? Daar heb je die "kuch" V40 toch voor ?

Daar komt een grotere fohn op en staat bij de chirurg hiervoor!  ;D
Het nieuw en verstevigd blokje is inmiddels ingereden.

Citaat van: Martijn_B op 14-11-2011 17:11:40
ROB wil ook nog soms met een echte auto op de Ring rijden Mark.

Echt of niet, de V40 is zeker 30-40 seconden sneller....en dat ligt niet alleen aan de semi-slicks  ;)

Martijn_B

Wat zijn de specs van de V40 tov de 850 Rob? (pk/koppel/gewicht/remmen/onderstel/etc?)