[V70] Uit het leven gegrepen, van V70 2,3T-T5 LPI naar V70 (N) D5!

Gestart door BBS, 04-02-2011 10:38:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

The Volvoboy

Citaat van: BBS op 03-03-2013 14:20:17
In combinatie met de mislampen :D

Staat gewoon mooi, heldere lampen, USA knippers en de mistlichten aan.

;D ;D Ja dan snap ik het haha
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

BBS

Citaat van: tom480 op 03-03-2013 14:21:23
Volgens mij heb ik je nog in Nordhorn zien rijden!
Rond een uur of 3/half 4, kan dat?

Klopt, op de nordhornring ;) Na gedane zaken weer op weg naar huis. De komende 3,5 maand zal ik daar wel vaker te vinden te zijn.
Had ff gewinkt, getoeterd of pontifikaal voor mij gaan rijden ::)

Citaat van: The Volvoboy op 03-03-2013 14:21:52
Citaat van: BBS op 03-03-2013 14:20:17
In combinatie met de mislampen :D

Staat gewoon mooi, heldere lampen, USA knippers en de mistlichten aan.

;D ;D Ja dan snap ik het haha
Gewoon om dat het kan ;) ;D
Volvoloos....

BBS

Citaat van: tom480 op 03-03-2013 14:28:52
Oké, dat kan dan wel kloppen.
Ik heb je wel voorbij zien rijden, niet geflitst ofzo(niet zo snel aangedacht  :eusa_shhh:).
Was met de 850.
We waren onderweg naar het XXXL meubelhuis.

Waar wij dus net vandaan kwamen :o Daar komt onze keuken namelijk dus ook vandaan.
De wagen stond op de tweede parkeerplaats aan de linkerzijde van de ingang van XXXL :D
Volvoloos....

The Demon

Hahahaha, ik had wel meer verwacht van je B-J.
Je licht laten branden met een op streven staande accu  :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

Heb je ploatjes van de keuken?

Trouwens, hoe neem je meer dan één sleurhut mee met 1 auto?  :eusa_think:

Groet,
The Demon.

BBS

Dat van die accu wist ik dus echt niet, omda't de wagen ook na 3 week stilstand gewoon vlot start. Ja in de kou draaid de startmotor wat langzamer rond. Maar dat doet de dikke Volvo ook. Dus ik was mij van geen kwaad bewust. :eusa_think:

Maar goed, een kwalitatief goed setje startkabels (ook voor vrachtwagen geschikt) doet in dit geval wonderen :eusa_dance:

@Walter: De foto's stonden al in mijn blog maar speciaal voor jou:



en



En walter, hoe heet nu dit blog?

We hebben inderdaad dus 2 auto's tot onze beschikking en 2 sleurhutten. 2 chauffeurs zijn er ook nog dus in 1 rit 2 caravans naar de camping slepen.
Die reut staat daar weer en de 23e gaan we de zooi allemaal opbouwen.

En dan de 30e ga ik naar Dirk toe om dan wat te doen aan de wagen....... :eusa_think: :eusa_whistle:
Maar daar over later meer ;D
Volvoloos....

The Demon

Als die keuken geplaatst is komen wij jouw kookkunsten beoordelen.
Is echt mooi, ik had ze nog niet in je blog gezien, maar ik ben ook geen 20 meer en mis dus wel eens wat  :eusa_whistle:

Groet,
The Demon.

BBS

Die keuken staat al sinds afgelopen September ;)

En ingewijd is 'ie ook al ;D Maar je bent nog steeds welkom hoor :angel: :eusa_whistle:
Volvoloos....

BBS

Even een update van mijn blogje:

Gewoon omdat het kon vandaag ;D

Voor:



Na:





Ik was vandaag lekker op tijd thuis (15.00 uur) en aangezien dat de zomerbanden mooier zijn dan de winterbanden heb ik die maar gewisseld. ;)
En omdat het toch mooi weer is, dan de emmer met sop er bij en de roffel gewassen 8)








Volvoloos....

Laguna-S60R

Netjes hoor, staat echt een stuk beter!!   :eusa_clap:

Had er al iemand gezegd dat ie omlaag moet  :eusa_whistle:  ;D??
S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

The Demon

Als je bij Tolnegen door gekacheld was was je om 13:00 thuis geweest en had je de roffel ook nog kunnen poetsen en de Toyota ook een wasbeurtje kunnen geven.  :evil:

Staat mooi die wiellekes, en inderdaad aan de voorkant mag hij wel wat naar beneden.

Groet,
The Demon.

BBS

Citaat van: The Demon op 05-03-2013 19:20:20
Als je bij Tolnegen door gekacheld was was je om 13:00 thuis geweest en had je de roffel ook nog kunnen poetsen en de Toyota ook een wasbeurtje kunnen geven.  :evil:

Staat mooi die wiellekes, en inderdaad aan de voorkant mag hij wel wat naar beneden.

Groet,
The Demon.

Ik kan wel doorkachelen, maar de wetgever wil ook hebben dat de wagen zo-nu-en-dan eens een poosje uitrust ;D
En dat was geen straf, onderste motorklepje naar beneden, bakkie troost erbij en lekker 3 kwartier in de zon gezeten.

Áls jíj nou eens had doorgereden en retourrommel erin gedonderd had, hadden we samen in de zon een bakkie kunnen doen.

En nee, hij gaat niét naar beneden :evil:
Volvoloos....

BBS

Volvoloos....

The Demon

Citaat van: BBS op 05-03-2013 21:28:18
Citaat van: The Demon op 05-03-2013 19:20:20
Als je bij Tolnegen door gekacheld was was je om 13:00 thuis geweest en had je de roffel ook nog kunnen poetsen en de Toyota ook een wasbeurtje kunnen geven.  :evil:

Staat mooi die wiellekes, en inderdaad aan de voorkant mag hij wel wat naar beneden.

Groet,
The Demon.

Ik kan wel doorkachelen, maar de wetgever wil ook hebben dat de wagen zo-nu-en-dan eens een poosje uitrust ;D
En dat was geen straf, onderste motorklepje naar beneden, bakkie troost erbij en lekker 3 kwartier in de zon gezeten.

Áls jíj nou eens had doorgereden en retourrommel erin gedonderd had, hadden we samen in de zon een bakkie kunnen doen.

En nee, hij gaat niét naar beneden :evil:

Ik heb me het licht uit de ogen gereden, zo erg zelfs dat ik een half uurtje over had voor ik in Velsen terecht kon.
Dus bij Naarden nog maar even de oogjes dicht, staat er ineens een of andere idioot aan mijn deur te rommelen en de cabine heen en weer te schudden  >:(

Dat was dus Alex, onze bedrijfsleider, hij moest even bellen en stopte toevallig achter mij.
Na zijn telefoontje besloot hij om mij bruut te wekken uit mijn schoonheidsslaapje, dat heeft ie geweten.
Hij heeft nog nooit iemand zo snel een krikstang zien pakken en de deur opengooien  ;D dat doet hij dus nooit meer  :evil:

Groet,
The Demon.

BBS

 ;D ;D

Ook een bedrijfslijder-of was het leider moet donders goed weten dat een tukkie door een chauffeur onder werktijd nóóit maar dan ook nóóit onderbroken mag worden ;D Komt alleen maar narigheid van 8)
Volvoloos....

Broabander

Moah, er is er bij ons ook wel eens een in slaap gevallen op weg naar een filiaal, toch lastig als hij op tijd vertrekt en het filiaal een halve dag later meldt dat hij al 3 uur te laat is ;D
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.