[V70] Uit het leven gegrepen, van V70 2,3T-T5 LPI naar V70 (N) D5!

Gestart door BBS, 04-02-2011 10:38:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

UserID6342


jgvdv

beterschap

wat betreft auto paar keer goed remmen , dit is zowiezo geen afkeur hooguit advies ac5

kan je later t spul vervangen...
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

BBS

Dan gaan we het ding eens een paar op zo'n donder geven zodat ook weer weet wat werken is. ;)



Even weer een update v.w.b. Jennie.

Vanavond weer bij Jennie geweest, zoals elke avond. En ook zoals elke avond wordt ik dan even bijgepraat door de verpleging.
Bij binnenkomst lag ze niet te suffen maar zat ze rechtop in het bed. Ze is nog steeds erg moe maar wil je ook van al die medicijnen....
Ze krijgt nu een extra antibiotica en die lijkt nu wel aan te slaan, volgens de verpleging daalt de ontstekingswaarde in het bloed nu wel.

Exacte cijfers komen morgen pas binnnen, maar het deed mij goed om te zien dat het iets beter gaat. Kan ik vannacht ook voor het eerst sinds een week lekker gaan slapen... (hopelijk :eusa_pray:)
Volvoloos....

pwberg

(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

The Volvoboy

Lekker BJ! Hopen dat ze snel weer de oude is :)
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

)()()sT

Beterschap! Die onzekerheid is slopend; ik zit helaas ook nog steeds in die onzekere fase. Kop op!

BBS

Ik begrijp nu precies wat je bedoelt/meemaakt Joost :-\ Zenuwslopend is dat, om bijna gek van te worden...

Bij de weg, hoe is het nu met Nynke dan?
Volvoloos....

BBS

Nou maar weer even een updaatje dan maar. ::)

Afgelopen weekend weer een turbulent weekend gehad, maar voorlopig zit het er nog niet in dat Jennie thuis komt danwel op de camping komt :-\
Afgelopen donderdag leek het allemaal goed te gaan, de antibiotica sloeg mooi aan en de ontstekingswaardes in het bloed gingen dalen. Van 440 naar 430 naar 294, 194 en toen ineens ging het minder snel.
Wat de artsen wel gelijk opviel was dat naarmate de ontstekingswaarde daalde het aantal witte bloedlichaampjes ging stijgen. In combinatie met de medicatie was dat een combinatie die de doktoren scherp in de gaten gingen houden want normaal gesproken kan en mag dat niet.
Er werd al gezegd dat ze dit goed in de gaten gaan houden en zonodig het weekend nog een CT scan te maken of er ergens niet een Abces verstopt zat. Je raad al wat die opmerking voor gevolg had. :o Jennie helemaal van de regel en ik heb zelf ook het meest kloten weekend gehad in jaren tijd.. Het zál toch niet wéér waar zijn. :'(
Allerhande scenario´s vlogen door mijn hoofd, heb ´s nachts ook weinig echt geslapen. Gek werd je ervan...
Afgelopen vrijdag waren de witte bloedlichaampjes nog 11, zaterdag was dat 12 en vanmorgen was het 16.
Dat was voor de arts voldoende om vandaag nog een extra CT scan te maken van de buikstreek.
Dus afgelopen morgen maar weer om 11 uur in de wagen gesprongen om naar het ziekenhuis in Meppel te gaan.
Tegen 11.30 uur werd Jennie opgehaald voor de CT scan en een klein half uurtje was ze er weer.
Dan begint het wachten op dat gene wat komen gaat. Is het goed nieuws, of is het toch nieuws wat je eigenlijk niet horen wil ::)

Uiteindelijk komt de arts binnen lopen met de uitslag.
We weten nu wel wat de oorzaak en gevolg is, en wat er aan te doen is.
Wat is er aan de hand? Er blijken wel 2 abcessen in de buik te zitten, en groter dan ø5cm doorsnede. Dit is niet te behandelen met de antibiotica maar moet handmatig verholpen worden. Het is geen gezwel in de vorm van, maar het zit vol met pus-rommel wat ook in ontstekingen zit.
Kans op herstel is nagenoeg 100%, dus het gaat goedkomen volgens de artsen. :eusa_dance:
MAAR, morgen gaat ze wel onder het mes, er worden 2 draines geplaatst om de abcessen leeg te laten lopen zodat de antibiotica zijn werk kan doen en het lichaam de rommel zelf op gaat ruimen. De draines zullen voorlopig wel even moeten blijven zitten....
Al met al toch een goed gevoel bij, want het is niet wat je in eerste instantie denkt, maar toch meespeelt. Maar nu blijkt dat het uiteindelijk toch gaat meevallen.
De komende week zal een lastige week worden maar ik hoop dat ik haar komend weekend weer mee kan nemen, ze wil zóóóóó graag naar de camping-huis.......
Laten we duimen dat het ook werkelijk zo is en dat ze weer naar huis kan :eusa_pray:

Edit: Ik ga naar mijn mand, ben gesloopt na zo´n verchrikkelijk weekend. Kost een jaar van mijn leven :-[
Volvoloos....

Jans Duiven

Och Bert Jan,

Heel veel sterkte daar!


Ligt Jennie op B3?

Hans

elianmars

Jee, wat een ellende joh........  :-\

Veel sterkte samen en succes voor Jennie voor de operatie!  :eusa_pray:

BBS

Citaat van: Hans Duiven op 25-05-2014 22:41:51
Och Bert Jan,

Heel veel sterkte daar!


Ligt Jennie op B3?

Hans
Ja Hans daar ligt ze op zaal 3... Verpleging daar is top! :D
Citaat van: elianmars op 25-05-2014 22:51:28
Jee, wat een ellende joh........  :-\

Veel sterkte samen en succes voor Jennie voor de operatie!  :eusa_pray:
Dank je Marcel, ik kijk ook niet uit naar de komende week helaas....
Volvoloos....

arjen850

Sjonge, nogmaals heel veel sterkte voor jullie allebei. We hopen hier hard met je mee Bert-jan.

)()()sT

Das heftig. Is er bekend hoe dit nou is gekomen?
Veel sterkte!!

verron

Jemig BJ, sterkte allebei........
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

The Volvoboy

Jee BJ, da's niet mis zeg :-\ Heel veel sterkte, ook hier hopen we hard met jullie mee.
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km