[V70] Uit het leven gegrepen, van V70 2,3T-T5 LPI naar V70 (N) D5!

Gestart door BBS, 04-02-2011 10:38:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BBS

Citaat van: henry classic v70 op 02-06-2014 21:42:35

Komt de veranda over de hele breedte van de wagen (ik bedoel eigenlijk dat het trapje verdwijnt..)

Ja de veranda komt helemaal onder de luifel en loopt door tot aan het eind van de caravan.
Het trapje verdwijnt en er komt een opstap midden voor van 1 trede hoog en 60cm diep. Uiterst rechts komt een aanrecht van 180cm lang met daar onder links van de wasbak een extra koelkast en aan de andere kant een 4 vaks vrieskast. (De eerste hebben we staan en de tweede komt tzt wel een keer)
Tussen het aanrecht en de caravan is dan nog plaats om ooit een douche cabine te maken ;D

Ik denk dat we dan wel aardig compleet zijn ;D ;D

Morgen hoop ik dat de vloer dicht is zodat tafel en stoelen er weer kunnen staan zodat het meissie lekker op de veranda kan uitrusten :D


Het herstel van Jennie kan zeker 3 maand duren voordat ze helemaal de oude is.
Volvoloos....

elianmars

Ben je ik-weet-niet-hoelang bezig geweest met bestraten, ga je er een veranda overheen bouwen.....  :eusa_doh: ;D

Goed bezig, BJ!  :eusa_clap:

henry classic v70

Citaat van: elianmars op 02-06-2014 22:01:52
Ben je ik-weet-niet-hoelang bezig geweest met bestraten, ga je er een veranda overheen bouwen.....  :eusa_doh: ;D

Goed bezig, BJ!  :eusa_clap:

Haha, scherp Marcel :eusa_clap:
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

BBS

Citaat van: henry classic v70 op 02-06-2014 22:06:26
Citaat van: elianmars op 02-06-2014 22:01:52
Ben je ik-weet-niet-hoelang bezig geweest met bestraten, ga je er een veranda overheen bouwen.....  :eusa_doh: ;D

Goed bezig, BJ!  :eusa_clap:

Haha, scherp Marcel :eusa_clap:

Nee niet ophogen zou fraai worden ::)
Ben je een ladder nodig om überhaupt op de veranda te komen :eusa_wall: ;D

Dit was van begin af aan al de bedoeling :D
Volvoloos....

BBS

Met Jennie gaat het goed, alleen is ze steeds erg moe en moet derhalve ook veel rusten. Ze vind het hier wel heel leuk en het doet haar goed.
Onder haar toeziend oog ben ik vandaag toch maar verder gegaan met de veranda, en ik moet zeggen dat het werk mij niet eens echt tegenvalt.
Wel voel ik de onderrug nu heel goed, maar het grootste deel van het werk bevind zich ook op køt hoogte >:(
Deze week komt hij zeker af, en ga ik proberen te starten met het maken van het aanrecht en toebehoren, tenminste als de temperatuur niet boven de 24 graden uit komt ::) Dan ga ik andere plezierige dingen doen, o.a. met het bootje het water op :D 8)

Plaatje bij het praatje:








:eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:
Volvoloos....

pwberg

Ziet er knap uit BJ, en zorgt gelijk voor wat privacy....  :eusa_clap: :eusa_clap:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

UserID6342


Jans Duiven

Ontslag = goed nieuws 

Nice!

Hans

kulk

Mooi in elkaar geklust zo  :eusa_clap:

Bootje, mooie caravan, dikke Volvo, wat wil je nog meer?

Hopelijk herstelt je vrouw spoedig dan gaan jullie een top zomer tegemoet!

hertogjan6

CiteerBootje, mooie caravan, dikke Volvo, wat wil je nog meer?

...idd dat zijn de woorden die ik zocht...  :eusa_dance:

die veranda ziet er super uit!  :eusa_clap:  :eusa_clap: ..kan Jennie ook goed uitrusten! en nu hopen dat jullie/we een geweldige zomer tegemoet komen  8)
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

BBS

Citaat van: kulk op 04-06-2014 00:16:52

Bootje, mooie caravan, dikke Volvo, wat wil je nog meer?


Nog niet zo heel lang geleden zou ik zeggen de staatsloterij. Momenteel zeg ik de gezondheid van iedereen om mij heen. ;)
Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig maken ze wel geld. Daarmee kan ik mijn ding doen, maar afgelopen 2,5 week heb ik hem wel geknepen als een ouwe dief.
Het heeft een jaar van mijn leven gekost en dit moet je niet te vaak hebben zo.
Genezen zal ook een mooie poos duren aangezien er nu een "verbinding" is tussen het abces en de dikke darm. Een onderzoek tzt moet meer uitwijzen, maar men verwacht dat het lichaam zelf het abces zal opruimen en de verbinding tussen abces en dikke darm zal laten dicht groeien.
Maar zoals gezegd het heeft zo zijn tijd nodig en het zal een lange adem gaan worden.
Neemt niet weg dat ik erg in mijn nopjes ben met de gehele situatie zo :eusa_dance:
Volvoloos....

arjen850

Wij wensen Jennie maar jouw ook een goed en voorspoedig herstel. Kan begrijpen dat dit een heel heftige periode was Bertjan. Maar je hebt alles nu wel keurig voor elkaar, ziet er echt super netjes uit. Daar mogen jullie van gaan genieten..

elianmars

Citaat van: BBS op 04-06-2014 08:52:27
Citaat van: kulk op 04-06-2014 00:16:52

Bootje, mooie caravan, dikke Volvo, wat wil je nog meer?


Nog niet zo heel lang geleden zou ik zeggen de staatsloterij. Momenteel zeg ik de gezondheid van iedereen om mij heen. ;)
Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig maken ze wel geld. Daarmee kan ik mijn ding doen, maar afgelopen 2,5 week heb ik hem wel geknepen als een ouwe dief.
Het heeft een jaar van mijn leven gekost en dit moet je niet te vaak hebben zo.
Genezen zal ook een mooie poos duren aangezien er nu een "verbinding" is tussen het abces en de dikke darm. Een onderzoek tzt moet meer uitwijzen, maar men verwacht dat het lichaam zelf het abces zal opruimen en de verbinding tussen abces en dikke darm zal laten dicht groeien.
Maar zoals gezegd het heeft zo zijn tijd nodig en het zal een lange adem gaan worden.
Neemt niet weg dat ik erg in mijn nopjes ben met de gehele situatie zo :eusa_dance:

Inderdaad. Geld en mooie spullen zijn leuk, maar voor mij is het enige dat telt mijn vrouw en kinderen.

Jennie succes met het herstel en probeer saampjes lekker te genieten van het leven, BJ :)

BBS

Citaat van: elianmars op 04-06-2014 09:59:23

Jennie succes met het herstel en probeer saampjes lekker te genieten van het leven, BJ :)

Daar zijn we alle dagen ook heel druk mee bezig, dank je Marcel ;)


Vandaag de laatste hand gelegd aan het camping gebeuren voor wat betreft de veranda.
Het aanrecht met warm- en koud stromend water is er nu ook. :eusa_dance: Het ding is dusdanig sterk dat een kudde olifanten er wel op kan dansen :D ( figuurlijk dan he ;))
Er is ruimte voor een toekomstige koelkast en vrieskistje en in het midden komen nog een keer 2 legplanken.
Ik heb het ding gemaakt van het zelfde hout als de veranda, waardoor het mooi in elkaar valt :D



Plaatje bij het praatje:




Volvoloos....