[V70] Uit het leven gegrepen, van V70 2,3T-T5 LPI naar V70 (N) D5!

Gestart door BBS, 04-02-2011 10:38:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

)()()sT

Hopelijk kunnen jullie even genieten deze dagen, het zonnetje werkt iig. mee 8)
Is alles tot nu goed gegaan?

BBS

Dag 2 van het "proefverlof" zit er nu op.

Het meest fijne van alles is dat je Jennie nu elke dag meer en meer ziet opfleuren op het kampje. Gisteren was het allemaal erg onwennig en durfde ze nog niet veel te doen. Het vertrouwen ontbrak simpelweg. Wel moet ze tussentijds veel en vaak uitrusten door een poosje te slapen. Dat zal allemaal wel door alle medicijnen komen die ze momenteel nog krijgt.
Gisteravond hadden we nog wel even een momentje bij de Gamma. We wilden samen een nieuwe toiletzitting kopen voor in de caravan en we waren nog maar net in de Gamma toen ze me vast greep en zei dat ze duizelig werd en trillerig op de benen :o
Snel het spul afgerekend in de Gamma en Jennie terug gebracht naar het ziekenhuis waar we toch voor 21 uur moesten zijn. Het voorval wel even gemeld aan de verpleging en zij als wij houden het vooralsnog op vermoeidheid, zeer benauwde omgeving binnen de Gamma wat er gisteravond gebeurde.

Vandaag was ze ook weer op het kampje en we zijn zelfs ruim 2,5 uur op de sleepbootdagen geweest in Zwartsluis. Ik had Jennie uit voorzorg wel in een rolstoel van haar ouders gezet, want een half uurtje was al te veel. Nu kon ze het mooi een hele poos uithouden zo. Wij vinden het allemaal heel fijn om te zien dat de omgeving hier Jennie heel veel goeds doet. :D :eusa_dance:
Als morgen alles weer volgens plan verloopt, de bloedwaardes goed zijn, geen koorts en de drain gespoeld is mag ik haar morgenvroeg weer ophalen. :eusa_dance: Gaan we een eindje met de boot weg 8)

Maar eerst vanmorgen samen met Hans D. de remmelarij van de AWD bekeken waar het schuren rammelen etc vandaan komt. De parkeerschoenen waren nog hartstikke mooi en goed, maar de achterremblokken waren navenant op. Die hebben we vervangen en eigenlijk stonden die al een poosje op de nominatie om te vervangen. De remklauwen hebben we ook gecontroleerd en de zuiger van de beide klauwen konden we met de handen terugduwen. Behalve wat roest mankeert er verder niks an. Geeft weer een fijn gevoel in de wetenschap dat dat ook weer goed is.
Hans, nogmaals bedankt, was gezellig en leerzaam bovendien :eusa_clap: :eusa_clap:


Terwijl Jennie vandaag even op bed lag ben ik begonnen om de voorbereidingen te treffen om de veranda te bouwen die ik volgende week ga maken.
Eerst maar eens de waterleidingen gelegd voor de buitenkeuken die we ook gaan plaatsen...
Beetje uitgemeten waar ongeveer de wasbak komt met de kraan, en daar dan de stopkranen plaatsen zodat het water er ook weer op kan...



Verder nog een paar plankjes gehaald voor de veranda :eusa_shifty:





Volvoloos....

NinaPaul

Kan je ze wel leeg laten lopen in de winter?
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

BBS

Citaat van: NinaPaul op 31-05-2014 23:35:30
Kan je ze wel leeg laten lopen in de winter?
Jazeker, er zitten aftapkraantjes onder de caravan ;)
Volvoloos....

BBS

#2014
Dag 3 van het proefverlof zit er weer op.
Mijn meissie is erg moe maar zeer voldaan. Heel misschien hebben we morgen meer erg goed nieuws maar ik wil even een slag om de arm houden. Ik houd jullie in dit blog op hoogte van wat er morgen gaat gebeuren. ;)

Maar vandaag ook even met het bootje wezen varen, Jennie wilde zo graag even genieten van de natuur, de omgeving en het varen.
Ik heb een paar kleine crapy telefoon fotootjes gemaakt van de directe omgeving hier in het dorp.:









Vind je het gek dat Jennie hier graag varen wil :eusa_angel:


Edit: Formaat foto's aangepast.
Volvoloos....

CarolineB

Zo klein zijn de foto's niet ;)
Fijn dat het goed gaat met Jennie!

pwberg

Weekendje afwezig geweest en (gelukkig) veel goed nieuws gemist.  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Helemaal top BJ (en Jennie), gaat de goede kant op. Tijd nuttig besteed met leuke dingen, zeker het boottochtje zal de moeite waard geweest zijn....  ;D
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Lunadust

Sterkte, allebij.


En wat een mooie omgeving daar.

Wow
Techneut, geen dichter.

BBS

Citaat van: pwberg op 01-06-2014 21:54:13
Weekendje afwezig geweest en (gelukkig) veel goed nieuws gemist.  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Helemaal top BJ (en Jennie), gaat de goede kant op. Tijd nuttig besteed met leuke dingen, zeker het boottochtje zal de moeite waard geweest zijn....  ;D
Ik hoop de komende dagen nog meer goed nieuws te kunnen melden hier :D
Het bootje varen doet haar inderdaad heel veel goed....
Citaat van: Lunadust op 01-06-2014 21:54:25
Sterkte, allebij.


En wat een mooie omgeving daar.

Wow
Dank U beiden ;)

De mooiste plekjes hier zijn alleen per (kleine) boot -i.v.m. lage bruggetjes- of kano te bereiken. Wij vinden hier de omgeving allemaal erg uniek om te zien.
Volvoloos....

UserID6342

Mooi BJ  :eusa_clap: :eusa_clap:.  Kan me goed voorstellen dat jullie daar van kunnen genieten, wat is het daar mooi zeg  :eusa_clap:

BBS

Citaat van: BBS op 01-06-2014 21:43:06

Heel misschien hebben we morgen meer erg goed nieuws maar ik wil even een slag om de arm houden. Ik houd jullie in dit blog op hoogte van wat er morgen gaat gebeuren. ;)

Nou dan toch maar de update afmaken....

Jennie is vandaag om 15:00 uur ontslagen uit het ziekenhuis. :eusa_dance: :eusa_dance:
We moesten wel gelijk naar Hoogeveen toe om de medicijnen en de spullen voor thuiszorg ophalen uit de apotheek, maar dat wisten we eigenlijk gisteren al wel.
Thuiszorg, of eigenlijk buurtzorg, komt tot en met 2e pinksterdag elke dag 2x op de camping om de drain te verzorgen.
Geweldig dat dit gewoon kan, en voor de weekenden wordt dit straks ook geregeld :eusa_dance:

Het herstel gaat zeker en vast nog enkele maanden duren, maar ze kan in elk geval thuis/op de camping mooi aansterken.
Ik ben erg blij en opgelucht dat het de laatste week zo snel gegaan is :eusa_dance:
De verpleging in het ziekenhuis was ook zeer goed en vriendelijk dus daar ook niks dan lof over.


Maar ondanks dat Jennie ontslagen is uit het ziekenhuis ben ik vandaag wel met de veranda bezig geweest op de camping.
Iets minder dan de helft is nu klaar en ik hoop eigenlijk dat aan het einde van de week de boel toch klaar is. Nu zou de woensdag en donderdag wat minder mooi weer worden dus hopen dat ik dan toch wat door kan doen :eusa_pray:

Plaatje bij het praatje:





Morgen gaan we weer verder met de veranda :D
Volvoloos....

The Volvoboy

Gefeliciteerd! :eusa_clap: Goed nieuws! :D

Die veranda ziet er ook mooi uit zeg 8)
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

pwberg

Helemaal top BJ (en wederom, Jennie natuurlijk ook). Dat zijn betere berichten als alleen maar over die ouwe rothokken  :eusa_whistle:

Nou snel die veranda klaar rammelen, dan kan de dame daar plaatsnemen ter verdere genezing... ;D
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

henry classic v70

Mooi dat jullie goed nieuws hebben ontvangen :eusa_dance:
Hopelijk gaat het herstel voorspoedig en is Jennie snel opgeknapt :)

Komt de veranda over de hele breedte van de wagen (ik bedoel eigenlijk dat het trapje verdwijnt..)
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

The Demon

Fijn dat ze jou weer in het gareel kan houden B-J  ;D

Die veranda komt gewoon af deze week en dan lekker genieten met zijn tweetjes.

Groet,
The Demon.