[V70] Uit het leven gegrepen, van V70 2,3T-T5 LPI naar V70 (N) D5!

Gestart door BBS, 04-02-2011 10:38:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Piet

#3750
En hup weer een beschuldiging... nu verander ik weer achteraf posts....

Dat jij het woord gedraai in de mond durft te nemen..

Eerst was het de sw die de ellende bij BJ heeft veroorzaakt,..
Toen je dat niet hard kon maken was het weer dat we de actuator niet goed hadden afgesteld...
Toen dat ook niet hard te maken was, was het weer dat we BJ in het oor hadden gefluiterd dat ie een actuator moest plaatsen en hem vervolgens aan zijn lot zouden hebben overgelaten...

Het wil er maar niet in dat BJ door eigen toedoen het ongelukk over zich heeft afgeroepen.
Maar dat is omdat je die uitkomst niet wil, jij wilt gewoon dat het onze schuld is of dat nou de waarheid is of niet.

Dat blijkt dan weer rancune omdat wij jou valselijk beschuldigd zouden hebben destijds, terwijl het jij was die ons uit het niets aanviel.
Allemaal terug te lezen, maar dat is natuurlijk ook weer niet waar omdat  ik achteraf posts zou hebben aangepast.

Man wordt het niet eens tijd voor een bezoek aan de psychiater....  ik meen dit serieus.

Jans Duiven

#3751
Citaat van: BBS op 26-02-2017 14:11:06
Citaat van: Bouke op 26-02-2017 14:06:45
Is dat ding getaxeerd?
Ja maar niet daarop verzekerd.... :eusa_wall:

Dat meen je niet!  :eusa_wall:


Overigens vind ik de reacties van zowel de SW makers als die van Marco niet zo tof in het topic van BJ.

Het sarcastische gedrag van zowel Marco als de 'Zwarte Piet Groep' zijn niet te harden.


Ga even een weiland opzoeken en elkaars stellingen stevig 'beargumenteren'

peteRRR

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Hengeveld

Citaat van: Piet op 26-02-2017 18:26:02
Het wil er maar niet in dat BJ door eigen toedoen het ongelukk over zich heeft afgeroepen.

:o

Piet

Tja als je je niet meer mag verdedigen als je wordt aangevallen...
Zelf maak je het anders ook niet beter op met de term "zwarte piet groep" toch?

Piet

#3755
Citaat van: Hengeveld op 26-02-2017 18:45:51
Citaat van: Piet op 26-02-2017 18:26:02
Het wil er maar niet in dat BJ door eigen toedoen het ongelukk over zich heeft afgeroepen.

:o

Niet negatief bedoeld ... zo heb ik een herrevisie van mijn motor ook over mezelf afgeroepen toen ik de befaamde klem van de oliekoelerslang in de vrieskou met gevoelloze handen meende te moeten plaatsen.
Zoiets kan  je nou eenmaal wel eens overkomen.

BBS

Citaat van: Piet op 26-02-2017 18:48:26
Citaat van: Hengeveld op 26-02-2017 18:45:51
Citaat van: Piet op 26-02-2017 18:26:02
Het wil er maar niet in dat BJ door eigen toedoen het ongelukk over zich heeft afgeroepen.

:o

Niet negatief bedoeld ... zo heb ik een herrevisie van mijn motor ook over mezelf afgeroepen toen ik de befaamde klem van de oliekoelerslang in de vrieskou met gevoelloze handen meende te moeten plaatsen.
Zoiets kan  je nou eenmaal wel eens overkomen.

Onwetendheid Piet. Ik heb die slang er zo opgezet en de klem te vast aangedraaid (achteraf.) Ik had een beetje vet moeten gebruiken en een ty-rap....
Volvoloos....

Jans Duiven

Citaat van: Piet op 26-02-2017 18:46:10
Tja als je je niet meer mag verdedigen als je wordt aangevallen...
Zelf maak je het anders ook niet beter op met de term "zwarte piet groep" toch?

Sorry Piet, de term sloeg wat mij betreft meer op dat jullie de 'zwarte piet' worden toegeschoven.
Ik vind hem wel toepasselijk

Vulk

Volgens mij zit er bij zelfs geen klem op. Ben ik nu wel niet zeker.
Op de overige vacuumslangen zit alvast niets.

Piet

Citaat van: Hans Duiven op 26-02-2017 18:54:03
Citaat van: Piet op 26-02-2017 18:46:10
Tja als je je niet meer mag verdedigen als je wordt aangevallen...
Zelf maak je het anders ook niet beter op met de term "zwarte piet groep" toch?

Sorry Piet, de term sloeg wat mij betreft meer op dat jullie de 'zwarte piet' worden toegeschoven.
Ik vind hem wel toepasselijk

Had ik me kunnen bedenken...excuses.
Haha, in dat geval vind ik hem dan eigenlijk just wel leuk... zo werkt het dan bij mij ook wel weer.

Jans Duiven


elianmars

Citaat van: Vulk op 26-02-2017 18:54:13
Volgens mij zit er bij zelfs geen klem op. Ben ik nu wel niet zeker.
Op de overige vacuumslangen zit alvast niets.

Standaard zitten deze knijpertjes erop


elianmars

Had trouwens een standaard actuator ook dicht gebleven door een kapotte slang? De nieuwe had, voor zover ik heb begrepen, een sterkere veer?

razorx

Met een standaard actuator zou je nog een te hoge druk overhouden bij een laag toerental.
Denk aan een druk van 1 รก 1,2Bar nergens begrensd.

Onze ECU's hebben ook nog een max vermogen begrenzing voor automaten in de lagere versnelling. Die kon ook niets meer doen. Helaas.

classicT5

Kapotte slang geeft altijd hetzelfde effect, onafhankelijk vd veer.

Staat me bij dat er ook vacuum actuators zijn die "omgekeerd" werken, dwz zonder vacuum staat waste gate open. Renault heeft dat geprobeerd, weet alleen niet of ze dat ook in productie hebben genomen.