[V70] Uit het leven gegrepen, van V70 2,3T-T5 LPI naar V70 (N) D5!

Gestart door BBS, 04-02-2011 10:38:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

big ben

Citaat van: BBS op 29-11-2013 22:02:34

Ik zou eigenlijk niet weten wat ik op de schietvereniging zou moeten :eusa_think:



Omdat je buks onder de radiator ligt, vandaar  ;)

BBS

Citaat van: big ben op 29-11-2013 22:10:30
Citaat van: BBS op 29-11-2013 22:02:34

Ik zou eigenlijk niet weten wat ik op de schietvereniging zou moeten :eusa_think:



Omdat je buks onder de radiator ligt, vandaar  ;)

:eusa_whistle: :eusa_whistle: ;D
Er wás een reden waarom die foto iets wazig moest zijn.... :eusa_eh:
Volvoloos....

big ben

#1487
Er ligt "gewoon" een grote sigaar hoor  ;D


BBS

Volvoloos....

big ben


BBS

Citaat van: big ben op 29-11-2013 22:21:59
Er zijn er 2 uit de doos gevallen  ;D

Ik zag het ja ;D ;D
Wat ik mij dan weer afvraag, hoe maakt ie dat :eusa_think: ;D
Volvoloos....

big ben

Jij upload de foto's ook met Photobucket, dan zie je boven de foto "edit" staan, vervolgens kun je de foto's bewerken, in dit geval een sticker toevoegen.
Is het naar je zin dan "save" je de foto en kopieer je de link weer  :D

The Demon

Foei B-J, dat jij zo met jouw/een wapen omgaat  :eusa_naughty:
Als dat petekind van je....................
En niet zeggen dat het niet geladen is, dan herinner ik een poster die overal op Vliegbasis Ypenburg hing toen ik daar mijn plicht vervulde:

Vertrouw op je wapen, maar vertrouw je wapen nooit!

Als je nu een beetje doorwerkt bij Dirk, kan je nog op tijd zijn voor een overheerlijk buffet hier in Haarlem.  ;)
En ja, Dirk is ook welkom.

Groet,
The Demon.

BBS

Citaat van: big ben op 29-11-2013 22:26:13
Jij upload de foto's ook met Photobucket, dan zie je boven de foto "edit" staan, vervolgens kun je de foto's bewerken, in dit geval een sticker toevoegen.
Is het naar je zin dan "save" je de foto en kopieer je de link weer  :D

Verrek! je hebt helemaal gelijk, net even geprobeerd :D Weer wat geleerd vandaag :eusa_dance:



Citaat van: The Demon op 29-11-2013 22:35:35
Foei B-J, dat jij zo met jouw/een wapen omgaat  :eusa_naughty:
Als dat petekind van je....................
En niet zeggen dat het niet geladen is, dan herinner ik een poster die overal op Vliegbasis Ypenburg hing toen ik daar mijn plicht vervulde:

Vertrouw op je wapen, maar vertrouw je wapen nooit!

Als je nu een beetje doorwerkt bij Dirk, kan je nog op tijd zijn voor een overheerlijk buffet hier in Haarlem.  ;)
En ja, Dirk is ook welkom.

Groet,
The Demon.
Je hebt gelijk Walter, ik zal hem gelijk opruimen...
Of wil je er ook een keer mee spelen :eusa_think:
Ik ga hier niet zeggen welk merk/type dat het is...

Over dat laatste, ga ik met jennie in conclaaf, anders ga zelf met haar in conclaaf :D Misschien dat het helpt :eusa_think:
Aan de andere kant, jij wilt gewoon zien dat mijn potkachel gewoon mooier is dan jouw Olijfje ;D ;D
Volvoloos....

The Demon

Ik hoef niet met Jennie in conclaaf hoor, die zegt gelijk ja, probleempje is dat jij die in/ombouw praktijken op de verkeerde dag hebt afgesproken.  ;D

Maar maak je niet druk, er zitten meer dagen in de lucht dus kunnen we het altijd een andere keer doen, bovendien was het zo dat wij nu eerst een keer Hoogeveen op zijn kop komen zetten.

Groet,
The Demon.

BBS

Citaat van: The Demon op 29-11-2013 22:54:33
Ik hoef niet met Jennie in conclaaf hoor, die zegt gelijk ja, probleempje is dat jij die in/ombouw praktijken op de verkeerde dag hebt afgesproken.  ;D

Maar maak je niet druk, er zitten meer dagen in de lucht dus kunnen we het altijd een andere keer doen, bovendien was het zo dat wij nu eerst een keer Hoogeveen op zijn kop komen zetten.

Groet,
The Demon.
Ech nie! :eusa_naughty: Jij plande jouw verjaardag op een dag dat wij de roffel bij Dirk ingepland hadden ::) ;D
Maar het gaat echt een keer goed komen....
Volvoloos....

The Demon

Correctie: Ik heb het niet gepland maar Thea!
Dus nu niet mij de schuld gaan geven  :eusa_naughty:

Groet,
The Demon.

BBS

Dan moet Thea de boel maar verzetten... :eusa_shifty:
Sowieso is het bij ons half November tot eind December een gekkenhuis in de weekenden. :eusa_wall:
Volvoloos....

The Demon

Verzetten gaat niet meer in verband met het buffet dat ik klaar heb staan  ;) dat moet morgen gegeten worden.

Ik stuur je wel een paar foto's zodat je kan zien wat je mist  :evil: ;D

Groet,
The Demon.

BBS

Jennie:

Ik wil geen foto's maar ik wil eten :evil: :eusa_drool:
Kun je niet wat naar Hoogeveen brengen?
Volvoloos....