[V70] Uit het leven gegrepen, van V70 2,3T-T5 LPI naar V70 (N) D5!

Gestart door BBS, 04-02-2011 10:38:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

The Demon

Tegen de tijd dat ik daar ben is het koud ben ik bang  :-\

groet,
The Demon.

UserID6342

Niet alles kunnen doen wat we wilden doen, omdat het intlaatspruitstuk zonder injectierail, gasklephuis en kerstboompje was :(.  Uiteraard wist ik dit niet en had dus geen gasklephuispakking en O-ring kerstboompje liggen.  De rubbers voor de injectierail liggen hier altijd wel standaard op voorraad.  We hebben het spruitstuk dus niet over kunnen zetten helaas.

Wel het gasverdeelstuk op de goede (niet Mesman) plek neergehangen, de LPi computer geplaatst en meteen een andere accu erin gezet zodat het ook past.  De CD wisselaar achter verwijderd zodat de tank er ook in kan dadelijk.

En volgens mij is BJ hier wel heel erg blij mee, het kijkt in ieder geval super zo  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Oud:



Nieuw :evil: ;D ;D:


elianmars


V70geRwin


BBS


CiteerEn volgens mij is BJ hier wel heel erg blij mee, het kijkt in ieder geval super zo  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Oud:



Tussentijds:


Nieuw :evil: ;D ;D:




Je was er nog 1 vergeten Dirk ;D

Ik ben er inderdaad heel erg blij mee :eusa_dance: :eusa_clap: De auto heel een veel mooiere smoel nu. Ik vind hem aan de voorkant "bijna" af.
Die kreukelige kentekenplaat die er nu aan zit gaat tussen nu en afzienbare tijd naar het grote kenteken archief :evil: Want die kan nu echt niet meer...

Ik ga nu de doka in, het fotorolletje ontwikkelen in 400ISO. Dan kan ik morgen de foto's scannen en hier in het blog plempen :eusa_angel:
Volvoloos....

StefanCJ


The Volvoboy

Gelukkig heb ik al wat anders (lees: mooiers) gezien :angel:

Echt heel mooi BJ 8)
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

leons850

Ik heb hem ook in het echt mogen aanschouwen, erg mooi BJ, volgend weekend komt er ook zo één bij mij onder.
Verder is het gewoon een super strakke wagen, veel plezier er van.

P.S. nog bedankt voor de wissermotortjes. ;D
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

widebody

Is dit in voorbereiding van de "Horrorwinter"?

Heb je een contract met de gemeente afgesloten? AWD met sneeuwschuiver, kan je de fietspaden nog even schuiven je naar je werk gaat. Schijnt goed te verdienen, toch, Dielie ;D?

BBS

Het fotorolletje is ontwikkeld, de foto's gescand....
Nou is tie dan mét nieuwe voorbumper :D

Zoals hij voorheen door het leven ging:



En hoe hij voortaan door het leven gaat:









Volvoloos....

The Volvoboy

Echt ontzettend stoer BJ, zal em over een half uurtje wel eens even bewonderen :angel:
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

pwberg

Citaat van: The Volvoboy op 01-12-2013 09:57:30
Echt ontzettend stoer BJ, zal em over een half uurtje wel eens even bewonderen :angel:

Wordt een steeds stoerdere bak BJ, chapeau  :eusa_clap: :eusa_clap:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

elianmars

Heel mooi!!!  :eusa_clap:  :eusa_clap:


Het valt me nu pas op dat je niet de originele knipperlichten aan de voorkant hebt. Heb je daar bewust voor gekozen?

BBS

Citaat van: elianmars op 01-12-2013 10:02:22
Heel mooi!!!  :eusa_clap:  :eusa_clap:


Het valt me nu pas op dat je niet de originele knipperlichten aan de voorkant hebt. Heb je daar bewust voor gekozen?
Ja en Nee, ze zaten bij de heldere koplampen als set. En ik ben ze in de loop van de tijd steeds meer gaan waarderen, ook omdat ik de knippers met oranje vlakken aan zijkant niet echt mooi kan vinden...
Volvoloos....

)()()sT

Citaat van: The Volvoboy op 01-12-2013 09:57:30
Echt ontzettend stoer BJ, zal em over een half uurtje wel eens even bewonderen :angel:

Ach ach, hebben ze je weer gestrikt om te poetsen? ;D
Retourtje Heerlen mag ook wel eens!

Mooi hoor BJ, zo oogt een V70 echt als een auto die ik nog lang niet moe ben 8)