[V70] Uit het leven gegrepen, van V70 2,3T-T5 LPI naar V70 (N) D5!

Gestart door BBS, 04-02-2011 10:38:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pwberg

Laat je niet gekmaken, joh.

We loopt hier ook volk rond waar ik me aan irriteer (en wellicht ook mensen die zich aan mij irriteren, helemaal prima  ;D), die probeer ik gewoon te negeren. Meestal lukt dat, soms moet ik gewoon even spetteren  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Ik zit hier voor MIJN plezier en post wat IK wil, punt. Zolang het niet in strijd is met de forumregels, helemaal goed toch?
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

elianmars

Citaat van: pwberg op 28-10-2014 16:20:47
Laat je niet gekmaken, joh.

We loopt hier ook volk rond waar ik me aan irriteer erger (en wellicht ook mensen die zich aan mij irriteren ergeren, helemaal prima  ;D), die probeer ik gewoon te negeren. Meestal lukt dat, soms moet ik gewoon even spetteren  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Ik zit hier voor MIJN plezier en post wat IK wil, punt. Zolang het niet in strijd is met de forumregels, helemaal goed toch?

Of ben ik nu irritant?  :eusa_shifty:  ;D

pwberg

Citaat van: elianmars op 28-10-2014 18:39:00
Citaat van: pwberg op 28-10-2014 16:20:47
Laat je niet gekmaken, joh.

We loopt hier ook volk rond waar ik me aan irriteer erger (en wellicht ook mensen die zich aan mij irriteren ergeren, helemaal prima  ;D), die probeer ik gewoon te negeren. Meestal lukt dat, soms moet ik gewoon even spetteren  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Ik zit hier voor MIJN plezier en post wat IK wil, punt. Zolang het niet in strijd is met de forumregels, helemaal goed toch?

Of ben ik nu irritant?  :eusa_shifty:  ;D

Hooguit ergerlijk......  :eusa_whistle: :eusa_whistle:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

elianmars

Citaat van: pwberg op 28-10-2014 18:39:47
Citaat van: elianmars op 28-10-2014 18:39:00
Citaat van: pwberg op 28-10-2014 16:20:47
Laat je niet gekmaken, joh.

We loopt hier ook volk rond waar ik me aan irriteer erger (en wellicht ook mensen die zich aan mij irriteren ergeren, helemaal prima  ;D), die probeer ik gewoon te negeren. Meestal lukt dat, soms moet ik gewoon even spetteren  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Ik zit hier voor MIJN plezier en post wat IK wil, punt. Zolang het niet in strijd is met de forumregels, helemaal goed toch?

Of ben ik nu irritant?  :eusa_shifty:  ;D

Hooguit ergerlijk......  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

;D

The Volvoboy

BJ, ik heb toevallig laatst je blog opnieuw van het begin tot het eind helemaal doorgelezen en zou het echt zonde vinden als je dat door een stel azijnpissers laat vallen, daar is het veel te waardevol voor. Laat je niet opnaaien... ;)
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

UserID6342

#2285
BJ gewoon blijven joh !  Ook ik heb wel eens op het punt gestaan om er de brui aan te geven, en dat is nog niet zolang geleden, maar een hoop mensen hebben mij in laten zien dat zij het toch op prijs stelde dat ik bleef.  Voor jou geld precies hetzelfde !

Die zeikerds kennen we allemaal en kunnen we met zijn allen beter negeren, internethelden pur sang !  Ik heb ooit eens zo'n flapdrol een poosje terug openbaar hier op het forum uitgenodigd voor een 'goed gesprek', wou er zelfs nog een takke-eind voor rijden.  Moet nu nog van die gast horen en dat was ook precies het antwoord wat ik verwachtte.  Oh zo'n grote bek op het forum en alles en iedereen affakkelen (en iedereen heeft ook liever dat die optieft), maar als puntje bij paaltje wilt komen is tie nergens te bekennen.

Laat je niet gek maken kerel door dat soort misbaksels, want kerels zijn het absoluut niet !

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

knoertS70

Citaat van: Dirk342 op 28-10-2014 20:08:35
BJ gewoon blijven joh !  Ook ik heb wel eens op het punt gestaan om er de brui aan te geven, en dat is nog niet zolang geleden, maar een hoop mensen hebben mij in laten zien dat zij het toch op prijs stelde dat ik bleef.  Voor jou geld precies hetzelfde !

Die zeikerds kennen we allemaal en kunnen we met zijn allen beter negeren, internethelden pur sang !  Ik heb ooit eens zo'n flapdrol een poosje terug openbaar hier op het forum uitgenodigd voor een 'goed gesprek', wou er zelfs nog een takke-eind voor rijden.  Moet nu nog van die gast horen en dat was ook precies het antwoord wat ik verwachtte.  Oh zo'n grote bek op het forum en alles en iedereen affakkelen (en iedereen heeft ook liever dat die optieft), maar als puntje bij paaltje wilt komen is tie nergens te bekennen.

Laat je niet gek maken kerel door dat soort misbaksel, want kerels zijn het absoluut niet !

Dit snap ik dan weer niet.  ;D ;D ;D
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

elianmars

Ik mis nog altijd het gedeelte waar Bert-Jan zou zijn afgefakkeld  :eusa_shifty:

Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 28-10-2014 20:33:46
Ik mis nog altijd het gedeelte waar Bert-Jan zou zijn afgefakkeld  :eusa_shifty:

Dat heb ik ook nog nergens gezien. De enige die hier echt loopt te 'fakkelen' is Dirk. Maarja, ook dat zijn we gewend.

Ewout
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

UserID6342

Oh, dit is voor mij nieuw en nu word het interessant !

Ik zou 'fakkelen' Ewout ?  Je weet wel beter mag ik aannemen ?  Als je de uitdrukking niet begrijpt zoals ik hem pst, zeg het dan gewoon dan zal ik 'm duidelijker maken....

Zie ook de opmerking van John (Knoert S70) met de smileys erin.....

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Dirk342 op 28-10-2014 20:48:40
Oh, dit is voor mij nieuw en nu word het interessant !

Ik zou 'fakkelen' Ewout ?  Je weet wel beter mag ik aannemen ?  Als je de uitdrukking niet begrijpt zoals ik hem pst, zeg het dan gewoon dan zal ik 'm duidelijker maken....

Zie ook de opmerking van John (Knoert S70) met de smileys erin.....


Citaat van: Dirk342 op 28-10-2014 20:08:35
BJ gewoon blijven joh !  Ook ik heb wel eens op het punt gestaan om er de brui aan te geven, en dat is nog niet zolang geleden, maar een hoop mensen hebben mij in laten zien dat zij het toch op prijs stelde dat ik bleef.  Voor jou geld precies hetzelfde !

Die zeikerds kennen we allemaal en kunnen we met zijn allen beter negeren, internethelden pur sang !  Ik heb ooit eens zo'n flapdrol een poosje terug openbaar hier op het forum uitgenodigd voor een 'goed gesprek', wou er zelfs nog een takke-eind voor rijden.  Moet nu nog van die gast horen en dat was ook precies het antwoord wat ik verwachtte.  Oh zo'n grote bek op het forum en alles en iedereen affakkelen (en iedereen heeft ook liever dat die optieft), maar als puntje bij paaltje wilt komen is tie nergens te bekennen.

Laat je niet gek maken kerel door dat soort misbaksel, want kerels zijn het absoluut niet !


:eusa_whistle:

P.S. Ik denk dat er erg weinig mis is met mijn kennis van de Nederlandse taal. :eusa_angel:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

henry classic v70

#2293
Dirk bedoelt alleen te zeggen dat er wel vaker mensen worden veroordeeld zonder eerst alle info te hebben gelezen! Er wordt trouwens ook niemand persoonlijk afgefakkeld, is wel bij BJ gebeurd.

Niets van aan trekken BJ! Ik heb het toevallig wel gelezen maar had de tijd niet om daar op te reageren.
Was gewoon veroordelen op de persoon, absoluut niet sjiek!!

600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

arjen850

Zoals altijd is Dirkie weer degene die echt duidelijk en straight to the point is. Of je het affakkelen of insinueren of bij voorbaat veroordelen wilt noemen is niet eens belangrijk. Het gaat niemand iets aan. Maar goed, er blijven altijd mensen die graag veroordelen, sommigen gaan daar zelfs heel ver in.