[V70] Uit het leven gegrepen, van V70 2,3T-T5 LPI naar V70 (N) D5!

Gestart door BBS, 04-02-2011 10:38:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

elianmars



Zie ik daar twee gemene winkelhaakjes in de zijkant van de middenconsole?  :eusa_shifty:

BBS

Ja klopt :-[ Zelf gedaan met het wisselen van een bestuurdersstoel. Ik tikte net de middenconsole aan :eusa_wall:
Volvoloos....

arjen850

Citaat van: elianmars op 23-09-2015 23:57:08
https://dl.dropboxusercontent.com/u/91608787/Auto/20150922132139.jpg

Zie ik daar twee gemene winkelhaakjes in de zijkant van de middenconsole?  :eusa_shifty:

Ik zie een auto waar een enorme berg werk aan wordt verzet :eusa_think: :D :D

Sbv

Citaat van: BBS op 24-09-2015 00:00:06
Ja klopt :-[ Zelf gedaan met het wisselen van een bestuurdersstoel. Ik tikte net de middenconsole aan :eusa_wall:
gelijk donker interieur erin dan maar  ;D

leons850

Citaat van: Sbv op 24-09-2015 07:02:42
Citaat van: BBS op 24-09-2015 00:00:06
Ja klopt :-[ Zelf gedaan met het wisselen van een bestuurdersstoel. Ik tikte net de middenconsole aan :eusa_wall:
gelijk donker interieur erin dan maar  ;D

Mooi donker R-interieur inderdaad. ;D
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

UserID6342

Zo... Even een hypo wegpoetsen en dan gaan we die kant weer op. Eens kijken wat we vandaag kunnen bewerkstelligen  ;D.

Word wel erg zo.... Lig je 's nachts in je nest en word je badend in het zweet wakker omdat je hebt gedroomd over een V70 AWD......

Sbv

Citaat van: Dirk342 op 24-09-2015 07:41:22
Zo... Even een hypo wegpoetsen en dan gaan we die kant weer op. Eens kijken wat we vandaag kunnen bewerkstelligen  ;D.

Word wel erg zo.... Lig je 's nachts in je nest en word je badend in het zweet wakker omdat je hebt gedroomd over een V70 AWD......
Stille hint Dirk dat je er zelf ook aan toe bent  ;D

BBS

Citaat van: leons850 op 24-09-2015 07:04:18
Citaat van: Sbv op 24-09-2015 07:02:42
Citaat van: BBS op 24-09-2015 00:00:06
Ja klopt :-[ Zelf gedaan met het wisselen van een bestuurdersstoel. Ik tikte net de middenconsole aan :eusa_wall:
gelijk donker interieur erin dan maar  ;D

Mooi donker R-interieur inderdaad. ;D
Ja zóu kunnen :eusa_think: :eusa_think:




















Maar doen we mooi niet 8) ;D :eusa_whistle:
Volvoloos....

BBS

Citaat van: Dirk342 op 24-09-2015 07:41:22
Zo... Even een hypo wegpoetsen en dan gaan we die kant weer op. Eens kijken wat we vandaag kunnen bewerkstelligen  ;D.

Word wel erg zo.... Lig je 's nachts in je nest en word je badend in het zweet wakker omdat je hebt gedroomd over een V70 AWD......
Jammer van de hypo Dirk en over die AWD, wordt tijd dat die weer in Hoogeveen komt te staan :evil: ;D ;D
Volvoloos....

)()()sT


UserID6342

Binnenkant klaar op de airbag en alle relais na, die worden morgen er even ingeprikt en dan het blokje er weer in...

henry classic v70

Ben vanmorgen even langs geweest maar wat 'n enorme berg werk is zo'n ombouw zeg...
Respect hoor Dirk en Ronnie (en Arjen natuurlijk ook maar die zat op de vrachtwagen) dat 't allemaal weer goed kumpt  :)

Ik zat nog eens ìn je wagen te kijken BJ, ik zou er dat Monza interieur inzetten die Dirk heeft staan. Wordt de wagen van binnen een stuk sjieker en heb je gelijk mooie lederen deurpanelen..
Het kost natuurlijk allemaal geld genoeg maar een beige Monza interieur kom je heel zelden tegen en is zeker een meerwaarde voor de auto
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

BBS

Citaat van: henry classic v70 op 24-09-2015 19:42:00
Ben vanmorgen even langs geweest maar wat 'n enorme berg werk is zo'n ombouw zeg...
Respect hoor Dirk en Ronnie (en Arjen natuurlijk ook maar die zat op de vrachtwagen) dat 't allemaal weer goed kumpt  :)

Ik zat nog eens ìn je wagen te kijken BJ, ik zou er dat Monza interieur inzetten die Dirk heeft staan. Wordt de wagen van binnen een stuk sjieker en heb je gelijk mooie lederen deurpanelen..
Het kost natuurlijk allemaal geld genoeg maar een beige Monza interieur kom je heel zelden tegen en is zeker een meerwaarde voor de auto

In principe wil ik hem gewoon beige houden. Een alcantara "R" interieur lijkt mij ook wel wat....
En eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe een beige monza interieur er uit ziet. En ik heb mij er eerlijk gezegd ook nog niet mee bezig gehouden.
Momenteel eerst zien dat het ding weer op de weg komt in een veilige staat. ;)
Volvoloos....

)()()sT

Dit is Monza:



Zat in die sloop S70 die we hadden ook ;)

Lunadust

Citaat van: BBS op 24-09-2015 19:56:40
Citaat van: henry classic v70 op 24-09-2015 19:42:00
Ben vanmorgen even langs geweest maar wat 'n enorme berg werk is zo'n ombouw zeg...
Respect hoor Dirk en Ronnie (en Arjen natuurlijk ook maar die zat op de vrachtwagen) dat 't allemaal weer goed kumpt  :)

Ik zat nog eens ìn je wagen te kijken BJ, ik zou er dat Monza interieur inzetten die Dirk heeft staan. Wordt de wagen van binnen een stuk sjieker en heb je gelijk mooie lederen deurpanelen..
Het kost natuurlijk allemaal geld genoeg maar een beige Monza interieur kom je heel zelden tegen en is zeker een meerwaarde voor de auto

In principe wil ik hem gewoon beige houden. Een alcantara "R" interieur lijkt mij ook wel wat....
En eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe een beige monza interieur er uit ziet. En ik heb mij er eerlijk gezegd ook nog niet mee bezig gehouden.
Momenteel eerst zien dat het ding weer op de weg komt in een veilige staat. ;)

Beige ziet er gewoonweg niet uit.
Lekker donker volleder erin doen.
Mooi project mannen.
Techneut, geen dichter.