[V70] Uit het leven gegrepen, van V70 2,3T-T5 LPI naar V70 (N) D5!

Gestart door BBS, 04-02-2011 10:38:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

big ben

Citaat van: maruska op 07-03-2011 14:22:20
lekker donker geluidje !

Ziet er mooi uit!  8)............
als ik bij ons langs de haven loop, dan hoor ik dit geluid ook wel eens  ;)

ulkeman

Citaat van: big ben op 07-03-2011 15:28:58
Citaat van: maruska op 07-03-2011 14:22:20
lekker donker geluidje !

Ziet er mooi uit!  8)............
als ik bij ons langs de haven loop, dan hoor ik dit geluid ook wel eens  ;)

hehe oude vissersboot.


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

BBS

Citaat van: ulkeman op 07-03-2011 19:24:33
Citaat van: big ben op 07-03-2011 15:28:58
Citaat van: maruska op 07-03-2011 14:22:20
lekker donker geluidje !

Ziet er mooi uit!  8)............
als ik bij ons langs de haven loop, dan hoor ik dit geluid ook wel eens  ;)

hehe oude vissersboot.


Dacht ik ook al aan. Maar ik hoef niet meer met oordoppen in de wagen te zitten. Die tijd heb ik gehad.
Als je rijdt dan hoor je hem wel iets duidelijker, maar niet storend. En ook niet geheel onbelangrijk: ik wordt er ook niet wakker van als mijn vrouw er eens met weggaat.
Volvoloos....

BBS

Ik ben bezig met een dakspoiler om die in de kleur te spuiten, en vanmiddag de spoiler even op het dak gehouden.
Gaat wel erg gaaf staan, alleen zat ik er even aan te denken om een embleemloze achterklep te maken. En aangezien de wagen volgende week toch naar Steve van Prodetailing gaat is dit de uitgelezen kans om de emblemen eraf te halen.

Wie weet hoe het beste de emblemen er zonder schade af gehaald kunnen worden?
Volvoloos....

elianmars

#64
Ik haal de letters en cijfers altijd met een los afbreekmesje er af. Heel voorzichtig het schuimtape doorsnijden, maar dan natuurlijk wel zonder de lak te raken.

Het kan ook met behulp van een nylondraad (los "zagen").

antraciet


BBS

Gisteren en vandaag bezig geweest met de dakspoiler die ik van Dirk342 overgenomen heb.
Het ding is met waterproof 800 geschuurd, nadat hij schoongemaakt is, en alle overtollige montage beugels proberen te verwijderen.
De rechterkant ging voorspoedig, maar links wil 1 schroefje niet los komen.
Het schroefje al 2 nachten in de WD40 laten staan, maar nog steeds wil het ding niet loskomen.

Heeft iemand een idee hoe dat schroefje eruit gehaald kan worden ???
Het schroefje is een Torx 25, maar die past er al niet meer in, omdat de schroefkop dolgedraaid is.



Ik wil dat beugeltje graag los hebben, dan kan die ook in de kleur 427-26 gespoten worden... ;)
Volvoloos....

wepster

gewoon het kopje inboren met een boor 4 mm en dan met een linkse tap er uitdraaien ;D
dan wel even met een normale tap ( ik geloof M6) na tappen en klaar is bert jan  ;)

Jack v

goeie griptang of moordenaar of wat Wibo zegt.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

cas

Citaat van: Jack v op 11-03-2011 11:39:37
goeie griptang of moordenaar of wat Wibo zegt.

beetje krap?  :eusa_think:  ik zou eerst een gleufje erinmaken, en met een dikke platteschroevendraaier nog eens proberen. en anders links en rechts wat vlakschuren tot er een steeksleuteltje oppast. dan pas evt gaan boren...
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Teddy81

Torx 27 met een hamer erin slaan en draaien maar. Of wat Wibo zegt idd. ;D

thuur

Ik zou het beugeltje matzwart spuiten, volgens mij valt dat een stuk minder op.


Gr :D

BBS

Citaat van: thuur op 11-03-2011 12:55:31
Ik zou het beugeltje matzwart spuiten

Gr :D

:eusa_naughty: ;D
De beugeltjes gaan ook in kleur, antraciet grijs en matzwart gaan niet samen... ;D En dat kleine beetje meerwerk  :eusa_whistle:


Intussen heb ik het beugeltje los weten te "wikken". en het schroefje was net genoeg ruimte om er een grip tangetje op te zetten.
In het kader van "alles of niks" werd het alles en is het schroefje los gekomen.
De spoiler "hangt" te drogen van de primer, straks kan de kleur er in lagen op. Bij de laatste laag ook de blanke lak erop en lekker laten drogen.

Heren, dank jullie wel voor het "meedenken" ik was mij er al op aan het voorbereiden op boren, tappen nogmaals tappen. Maar het geluk zit een beetje mee vandaag...
Volvoloos....

wepster

mooidat het toch gelukt is

gebruik je nu wel een nieuw boutje  ;)
ene fotos van die spoiler daar vragen ze hier  nooooooooooooooooooooooooit na  :evil:

UserID6342

Ben idd erg benieuwd als tie er dadelijk op zit.  Wanneer moet de achterklep die kant op want Ron zit meen ik maandag in Drachten of zo.  Je hebt me telefoonnummer, laat maar even weten dan.