Dashboard foto gezocht.

Gestart door Boeijke, 05-02-2011 00:57:11

Vorige topic - Volgende topic

Boeijke

Hallo.

Wie kan mij helpen aan een foto van een 850 dash.
Kleur dash donker (grijs of zwart)

Kleur houtinleg: Licht zoals op onderstaande foto.
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,46347.0.html

Ff topic van wastegate geleend. Vind ie niet erg hoop ik.

Alvast bedankt.

Willem

elianmars

Dat gaat lastig worden. Volgens mij is die combinatie nooit zo geleverd.

Boeijke

Volgens mij ook niet.
Maar mischien iemand al ooit geprobeerd of een goeie photoshop.

jrkalf

Als je een leuke foto wilt van die kleur hout met een houten stuur erbij, probeer EdB eens te mailen. Hij forumt weinig, dus stuur hem een mailtje.

Volgens mij heeft hij wel een lichte dash en geen half om half. Kan het me niet goed herinneren. Wel dat hij een hele mooie en nette dop heeft ;D

Als je hem niet kan bereiken, moet je het me even zeggen. Dan Geef ik hem een tikkie tegen z'n wandelstok en is ie weer wakker.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Boeijke

Citaat van: jrkalf op 05-02-2011 01:41:11
Als je een leuke foto wilt van die kleur hout met een houten stuur erbij, probeer EdB eens te mailen. Hij forumt weinig, dus stuur hem een mailtje.

Volgens mij heeft hij wel een lichte dash en geen half om half. Kan het me niet goed herinneren. Wel dat hij een hele mooie en nette dop heeft ;D

Als je hem niet kan bereiken, moet je het me even zeggen. Dan Geef ik hem een tikkie tegen z'n wandelstok en is ie weer wakker.

Gaat juist om de combi van licht hout met een donker dash. Foto's van dat licht kleurige hout zijn der genoeg. Maar allemaal in combinatie met een licht kleurig dash of een 2 kleurig dash.

Thanks anyway.