The lady in Red and Yeti

Gestart door KIM, 06-02-2011 18:54:32

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Gaaf hoor, Kor! Fijn dat het uiteindelijk allemaal goed is gekomen  :)

Sbv

Graag gedaan Kor. Binnenkort de vuurdoop naar Frankrijk toe

Ewout Schalkwijk

Mooi man.:D Ziet er goed uit. Je hebt het proces nog iets verbeterd door de klemmetjes goed te plaatsen en de klauwen te schilderen. ;D

Achteras V1.01

Ewøut

P.S. op en neer zuid Frankrijk...blijft dat onder de 3000km? :eusa_think:

;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 13-05-2014 23:58:09

;D

;D

Marc O.

Ik denk dat ie net bij het laatste tolpoortje begint met roken ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

UserID6342

Mooi projectje Kornelis en je kunt er voorlopig weer tegen !  :eusa_clap:

Wat met die rottige ABS stekker ook kan en vaak sneller werkt is de tank even iets laten zakken, niet helemaal loshalen maar op de meest rechts spanband laten zakken, dan druk je de stekker er zo tussen door.  Werkt vaak net even iets sneller als het gepiel met die losse kabeltjes..

KIM

Gelukkig had ik van het ECU project nog twee Kent-Moore koffers staan om de stekkers te demonteren, dus het viel mee met het gepiel. Ik had de bout al gelost van de tank, maar durfde m niet te ver los te draaien. Ik was zondag in mijn eentje bezig en dan wil je niet zo'n tank in je nek. Vida meld ook niets van dat alles.

Frankrijk is 2400 km heen en weer, dus ik haal het wellich net weer naar NL Ewout  ;D

UserID6342

Vida vertelt wel vaker niet de waarheid Kornelis, zoals je zelf ook wel weet.  Maar kan me goed voorstellen als je alleen bezig bent dat je dat niet wilt doen.  Toch werkt het perfect want je hoeft 'm alleen maar rechts te lossen en dan kun je er makkelijk bij om de stekkers door te voeren.

innocenti

Mooi werk Kornelis.
En aan de smile te zien was het niet voor niks.

Hoe is het nu met de Rainsport 3 banden?

arjen850

Mooi dat ik je weer van dienst kon zij  Kornelis. Je hebt een mooie as onder de R gekregen. Begint zowaar weer te jeuken bij me ;)

KIM

Innocenti, ik ga voor en achter toch nog eens wisselen. Ik ben nog niet helemaal overtuigd van de afwezigheid van zijdelingse rolbeweging bij de rainsports.
Misschien in de vakantie ofzo...

Johann

En we hebben een nieuwe forum smiley!

arjen850

UserID6342

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 13-05-2014 23:58:09

;D

;D

Toch alvast maar een donor zoeken denk ik :eusa_think:

Maar uh graag gedaan hoor, kleine moeite :) Veel stuurplezier met je nieuwe achteras ;)

Citaat van: Johann op 14-05-2014 23:57:21
En we hebben een nieuwe forum smiley!

http://www.swededemon.com/images/forum/kimley.gif

;D ;D