The lady in Red and Yeti

Gestart door KIM, 06-02-2011 18:54:32

Vorige topic - Volgende topic

KIM

Haha; geeft nix man. Je ziet ze wel in gemonteerde toestand een keer.
Een beetje ouwehoeren is toch veel leuker?

UserID6342

Citaat van: KIM op 23-05-2011 06:56:11
Haha; geeft nix man. Je ziet ze wel in gemonteerde toestand een keer.
Een beetje ouwehoeren is toch veel leuker?
Dat zo wie zo natuurlijk :)

maruska

Is je winterrubber dan al op ? ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

KIM

Jaaaaa het is zover!
Eindelijk is het weer een echte R:

Vanavond even bij Bastiaan Arissen geweest om samen 4 nieuwe bandjes te leggen om mijn vers gepoedercoate Volans + een zgan band om een reserve Volan die ik meteen ook maar op heb laten knappen.
Thuis heb ik ze er natuurlijk gelijk onder gezet, dan kan het winterrubber tenminste eindelijk ook op stal.

Op de terugreis even gedineerd bij de Mac in Ommeren / kesteren en daar kwam ik een oude bekende tegen: 850roffel.

Bastiaan: Bedankt voor alle moeite!

elianmars

De enige echte rode R (want de juiste kleur interieur)  8) :eusa_clap: ;D

KIM

)()()sT

Wat een PLAATJE  :o

:eusa_clap:

Marc O.

Netjes Kornelis. Staat 'em best goed, die donkere velgen. Denk dat ik m'n Satellites ook weer flink vies ga laten worden :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

bastiaan arissen

Geen dank Kornelis.... Jou tijd komt nog om mij te helpen ;) Haha Lekker gedineerd bij restaurant de Mac?
Maar hij is nu weer een echte R. Hij is echt mooi en strak mijn komplimenten :eusa_clap: :eusa_clap:

KIM

Over de Titans gaat een spuitbusje deze zomer...

arjen850

Zowaar, ik denk Kornelis heeft een foto van mij gejat:) staat echt super, dit maakt hem af. Maar lichter als de mijne zijn ze volgens mij niet of vertekend het wat op de foto? ik heb een donker R interieur gescoord:)

KIM

Ik twijfel een beetje Arjen.
Bij de rijvaardigheidstraining zetten we ze wel naast elkaar. Ik heb het idee dat waar de jouwe een wat blauwgrijze tint hebben, deze een meer bruingrijze tint hebben. Ook hebben deze een matte finish.

arjen850

Citaat van: KIM op 30-05-2011 22:38:35
Ik twijfel een beetje Arjen.
Bij de rijvaardigheidstraining zetten we ze wel naast elkaar. Ik heb het idee dat waar de jouwe een wat blauwgrijze tint hebben, deze een meer bruingrijze tint hebben. Ook hebben deze een matte finish.

grappig, voordat ik dit berichtje las zat ik de foto eens goed te bekijken, en vond juist dat ddie van jou wat blauwig was ;D
Naast elkaar? Goh zullen we een plaatje schieten :angel: ;D

Piere

Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

KIM

Deze opnieuw:

Btw Arjen: Ik zie dat op het voorste wiel de foto idd wel blauw aftekent. Kijk maar eens naar de foto's van de losse velgen.