The lady in Red and Yeti

Gestart door KIM, 06-02-2011 18:54:32

Vorige topic - Volgende topic

arjenT5R

Skoda Yeti is trouwens een onnoemelijk lelijk rothok  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

KIM

Helaas blijft de foutmelding terug komen. Na langere tijd rijden en bij snelheden boven de 130 km/h komt de fout er in. Ik voel niks en de fout is zo weer te wissen maar dan ook zo weer op te roepen.

Ik heb al contact gehad met Autrans en afgesproken met hen dat zij er naar gaan kijken. Logischerwijs willen zij de diagnose zelf uitvoeren. Aanstaande maandag is het zo ver. Tot die tijd probeer ik Yeti maar een beetje te ontzien. Da's niet moeilijk want ik ben op de terugreis vanaf Frankfurt met een auto van de zaak. Heb deze week een leuk karretje geïntroduceerd:

arjenT5R

Zelfde naam als radardetector he?  ;D

KIM

Bestaat dat merk nog wel dan?

arjenT5R

Citaat van: KIM op 12-07-2017 21:39:21
Bestaat dat merk nog wel dan?

Hell Yeah  ;D

https://www.stinger-store.nl/

Als ik ooit geld heb laat ik m'n auto vol bouwen met die troep  ;D

Marc O.

Had het je al gezegd, maar die Stinger is echt een ontzettend fraaie (en als V6 met awd of rwd ook begerenswaardige) auto. Ben benieuwd hoe die het hier in NL gaat doen.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Sbv

Binnenkort eens kijken of wij nog zo een Killed in Action Stinger in de showroom krijgen. Ik heb de verkoopcollega's nog nergens over gehoord

KIM

Niet eerder dan oktober Sander.
De komst naar Nedeland is nog redelijk onduidelijk. De CO2 uitstoot maakt de prijs van de auto met benzinemotoren niet concurrerend genoeg. De diesel maakt de meeste kans.

Het is wel een echte superauto hoor.

innocenti

Citaat van: KIM op 12-07-2017 21:13:06
Helaas blijft de foutmelding terug komen. Na langere tijd rijden en bij snelheden boven de 130 km/h komt de fout er in. Ik voel niks en de fout is zo weer te wissen maar dan ook zo weer op te roepen.

Ik heb al contact gehad met Autrans en afgesproken met hen dat zij er naar gaan kijken. Logischerwijs willen zij de diagnose zelf uitvoeren. Aanstaande maandag is het zo ver. Tot die tijd probeer ik Yeti maar een beetje te ontzien. Da's niet moeilijk want ik ben op de terugreis vanaf Frankfurt met een auto van de zaak. Heb deze week een leuk karretje geïntroduceerd:

Ik zag van de week op Autoweek nieuws. Echt een supermooie auto. Rijdt t ook zoals het uiterlijk voorspelt?

KIM

Jazeker. Alleen qua emotie moeten ze nog wat beter naar de concurrentie kijken.
Als je een BMW of Audi met zescilinder start dan klinkt dat heel stoer; de Stinger is een comfort V6 en had wat mij betreft wel wat luider mogen zijn.
Het rijden zelf valt niets aan af te dingen.

classicT5

En profil herken ik er veel jaguar styling in. Best mooi.

Beetje sjoemelsoftware in die diesel, dan moet het lukken hier ;)

KIM

Vanmorgen met Yeti naar Autrans geweest. Een prettig gesprekje met een zeer ervaren monteur gehad over het probleem dat af en toe optreedt.
Conclusie: Grote kans dat een keerringetje in de koppelomvormer niet goed zit.

Autrans gaat het voor me oplossen: 7 augustus wordt Yeti daar achtergelaten. Tot nu toe ben ik ik heel tevreden met de service van Autrans.

arjenT5R

Citaat van: KIM op 21-07-2017 11:59:10
Vanmorgen met Yeti naar Autrans geweest. Een prettig gesprekje met een zeer ervaren monteur gehad over het probleem dat af en toe optreedt.
Conclusie: Grote kans dat een keerringetje in de koppelomvormer niet goed zit.

Autrans gaat het voor me oplossen: 7 augustus wordt Yeti daar achtergelaten. Tot nu toe ben ik ik heel tevreden met de service van Autrans.

Wowie kor! Dat is goed nieuws.

SB T-5R

Dat handelen ze netjes af zeg  :eusa_clap:

Marc O.

Heel keurig inderdaad, top! 👍
...The Nile isn't just a river in Africa...